• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ivo's spulletje...

Heb ik ook gedaan, 10 minuten in laten werken daarna met EZ brush erbij langs en daarna met HD afgespoten. Heb het 2x gedaan en daarna Iron-X en er was nog zat over want de velg werd helemaal paars.

Misschien doe ik nog steeds iets niet goed. Het prijsverschil is vergeleken met IX zo groot dat ik nooit uit m'n collectie zou doen ook al werkt het iets minder effectief.

Wat ik zelf het grote nadeel vind aan de Iron-x is dat de geur in de kleding/huid trekt..!
Hoop eigenlijk dat de Decon Gel dat niet doet....

Vandaag even langsgegaan bij B.K.
Niet met lege handen naar huis gegaan.....

- 2x Zymöl Sponge
- 3M 2500Gritt wetsandpaper met meg's backing sanding pad
- 3M gele polishing pad
- 3M blauwe finishing pad
- C-quartz Kit
- Menzerna pads (geel, oranje, wit)
- Gloss-it pads (2x oranje, 2x wit, 1x zwart)
- Gloss-it Sealant
- LC Foamed woolpad
- 750ml Meg's M86

Kan weer even vooruit :)
http://yfrog.com/mnv6hsj

(M86 mist op de pic, stond al bij de rest van de polishes ;))

Zie dat ik dit topic binnenkort maar eens een flinke schop moet geven....
Er zijn een aantal leuke wijzigingen in de collectie gemaakt (of nog te maken in de komende week/weken...)

:jippie

1 voor de collectie, andere heb ik weggegeven... vind het niet fijn werken... klinkt alsof je krassen trekt, terwijl ik zonder druk was...

Gewoon, omdat het kan.....

DSC02744_1.webp

DSC02746_1.webp

:ja