• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ja! hallo daar

Marwin

Detailing trainee
18 dec 2017
9
45
43
Al jaren klant van en leesachtig op dit handige en mooie forum maar dacht zal toch eens account aanmaken.

Mijn naam is Marwin woonachtig in het altijd prachtige Wassenaar (helaas te veel bomen met vogels) en sinds kort eigenaar van (al vind ik het zelf) prachtige Mercedes-Benz C-klasse estate amg line (type S204 2012).

Voor heen 13 jaar lease auto gereden maar altijd netjes de auto's op therapeutische basis met handjes gewassen (collega's verklaarden me voor gek). Laten we het er ophouden dat ik het gewoon een ontspannende bezigheid vind en er voldoening uit kan halen als het resultaat er weer mag zijn.

Nou hoop dat ik nu wel berichten mag posten zonder elke keer te horen krijg "Welkom" :p ahahahahah


qNRCHIgsTzMNsP29a2qhBJ6oFirRwR5NpVsJdX429IFM4hotI-lnhsOWZ_NSAQQSoYlQGRilKe_zsdKE38=w1266-h949-no.jpg


Q-cE5Ce2hzuJYxTPS8B9J1QcXQZcBe4MZWPBI7OwJpN1_StQg_cleRdf5D9BdCOXtEk_CjJfVZVn5mWiik=w1266-h949-no.jpg

O9KEStC1DI3aqJf16xBP6R9deaqDY4idlU60tc62zg-KX3hUpgxiltt4BlKtUgM25IDGvGqC-HXN7jK3GE=w1266-h949-no.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee erg is het helemaal niet. Vind een mooie BMW helemaal niet verkeerd. Maar een goede mix van verschillende merken is wel een leuke toevoeging.
 
  • Leuk
Reactions: Marwin