• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jac stelt zichzelf voor

jaccarla

Detailing rookie
6 mei 2012
20
0
Hallo Luitjes,

Ik ben Jac, 37 jaar en kom uit Helmond. Sinds de aanschaf van mijn Ford Focus uit 2004 ben ik mijn eigen steeds meer gaan richten op het wat beter poetsen ervan. Heb ondertussen ook al een DAP500 en van allerhande flesjes en doeken. Ga hier zeker heel veel lezen en proberen om een clinic bij te wonen. Hierbij een foto van mijn auto:

Test.webp

Bedankt voor het welkom hier. Heb mijn auto al een keer gedaan met de DAP. Was zeer content met het eindresultaat. Maar ga in september naar de clinic toe om hierover nog veel te leren!!!! Mijn ander project aan de auto is het opknappen van mijn koplampen. Heb een set xenon's erin nu die een beetje geel aan het worden zijn. Heb de set van Mothers hier thuis liggen om de koplampen weer een stuk strakker te krijgen. Denk dat ik ook nog het schuurpapier van Meg erbij pak in de variant van 2500 en 3000. Dan moet het naar mijn inziens met de mothers set ism het schuurpapier helemaal goed komen.