• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jagrullar stelt zich voor

Jagrullar

Detailing trainee
16 nov 2012
24
47
Hallo, Ik ben Roald, getrouwd, drie kinderen en ik woon in Arnhem.

Door mijn vorige Volvo (een classicrode 850 estate, die al roze werd als de zon een week scheen:( ) was ik al zachtjes aan begonnen met poetsen met het handje en later met een schuurmachine, slechte pads en wat lokaal gekochte Meguiars spullen. Het voelde altijd lekker als de Volvo weer dieprood glimmend op de oprit stond!

Een half jaar geleden heb ik deze rode ingeruild voor een Mistralgroene Volvo V70N van MY2001. Een hele mooie kleur die erom vraagt om goed gedetailed te worden!
Op zoek naar betere spullen kwam ik uit op Carclean.com en op dit geweldige forum, boordevol informatie.:-)^
Na een goed advies op maat van Carclean heb ik een aantal spullen aangeschaft.
Kennelijk zat er ook een of ander virus in die pakketjes die de postbode bracht, want sinds die dag blijf ik maar bestellen bij Carclean en bezoek ik bijna dagelijks dit forum voor tips en trucs om beter te kunnen detailen!!

Ik heb mijn collectie de laatste maanden uitgebreid met veel Poorboys world, Monello, Iron-X, Gliptone spullen (enz) en een paar weken geleden heb ik ook de Dap900 aangeschaft.
Mijn zolder wordt nooit meer hetzelfde. Idem voor de Volvo. :lol

Ik ben dus eigenlijk nog een beginner op detailgebied en hoop door jullie adviezen mijn detailvaardigheden tot een hoger niveau te kunnen tillen.
Als ik vragen heb zal ik ze zeker aan jullie stellen, maar dat komt vast goed.

Foto's van mijn Volvo volgen nog.

Groeten, Roald.

Van harte welkom!!
Tja, eenmaal besmet word je nooit meer de oude (en da's maar goed ook!!) :).
Heel veel plezier in ieder geval!

Welkom op het forum !

(zie ik het nu goed : jouw nickname is je emailadres ??? :lol )

(zie ik enkel als ik "antwoord" ) ra.je.........com

Kennelijk zat er ook een of ander virus in die pakketjes die de postbode bracht, want sinds die dag blijf ik maar bestellen bij Carclean.com en bezoek ik bijna dagelijks dit forum voor tips en trucs om beter te kunnen detailen!
UNQUOTE

Dat doet Carclean al jaren zo, maar wij praten daar niet over. We zijn hier ook eigenlijk allemaal lotgenoten.
Ik heb mij in het begin altijd verbaasd over het aantal mensen dat bij Carclean werkt, maar waarvan je nooit wat ziet op dit forum. Heeft alles daarmee te maken.

Ook hebben ze een leuke server-ruimte staan.
Bij het bestellen van een artikel in hun webshop, installeren ze meteen een applicatie mee die jouw banksaldo aan Carclean door geeft. Dat gebruiken ze weer om hun acties te plannen. Zodra ze zien dat voldoende klanten een voldoende positief saldo hebben, lanceren zij een actie om dat weer af te romen.

Welkom lotgenoot en veel succes met je hobby en banksaldo.

Aficior

Welkom Roald, tussen al deze lotgenoten is je "aandoening" een stuk draaglijker.
Leer er maar mee leven, vanaf nu zul geen enkele auto meer kunnen zien zonder er een kritische blik op te werpen.

Bedankt allen voor het welkom!

Aficior, Shamino en Blackpassat: Ik dacht het al! Dan maar niet hopen op een spoedig herstel!!! :!

Grandscenicman: Ik had mijn e-mail adres bij mijn gebruikersnaam gezet. Dat leek mij wel handig, omdat de andere fora die ik gebruik dit ook hebben. Kennelijk is het niet helemaal
goed gegaan! Weet jij hoe ik dit moet aanpassen? :weetniet

Denjos: Wat een gruwelijk mooie V60 heb je daar!! Rebel blue is toch echt mooi. Heb je ook de Polestar tuning erop? :-)^
Je woont daar lekker dicht op het Volvovuur in Gent!

Erikjeh: Is nu een beetje te koud buiten om te detailen en ik heb helaas geen binnenlokatie. Zodra de Volvo weer aangepakt is zal ik zeker een paar foto's plaatsen! :ja

Jagrullar;305374 zei:
Grandscenicman: Ik had mijn e-mail adres bij mijn gebruikersnaam gezet. Dat leek mij wel handig, omdat de andere fora die ik gebruik dit ook hebben. Kennelijk is het niet helemaal
goed gegaan! Weet jij hoe ik dit moet aanpassen? :weetniet

Euh nee , ik weet amper hoe ik m'n eigen wagen moet wassen en dan moet ik eerst nog alles op 24 A4-bladen afdrukken om niks te vergeten :lol

Schrjf ff een pm naar de moderators , die kunnen je wel helpen vermoed ik .

Zeer prettig dat warme welkom op dit forum!
Ik voel me nu al thuis!

Leuk dat er meerdere Volvofanaten bij zitten!

Volvo850: Helaas heb ik mijn 850 niet meer, met pijn in mijn hart achtergelaten bij de dealer. Ik heb niet voldoende plek op de oprit.:'(
Ik zat inderdaad ook op het 850 forum. Ik zit nu op het V70 en het Volvo forum. In je avatar zie ik ook twee mooie roffels staan!

Grandscenicman: bedankt voor je tip!

Henriant: wat voor Volvo heb jij voor de deur staan?

Denjos: Lucky you! Ik heb je andere foto's bekeken en ik zag toch echt een blauw vierkantje in de grill? Mooie foto's, heb je ook interieur foto's?

RST-smurf: Ja, wrijf het er maar in!! ;)