• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

James010 zegt hallo en vraagt meteen hulp

james010

Detailing rookie
5 feb 2014
2
0
Hallo,

James uit Rotterdam hier!

Mooi forum! Gepassioneerde mensen.

Ben op zoek naar iemand omgeving Rotterdam die wellicht mijn nieuwe ( 2e hands ) Saab Cabrio volledig wil behandelen.
Mag niet langer duren dan 1 dag en wil er graag bij blijven. Als er iemand is die interesse heeft hoor ik dat graag. PB me dan ajb de mogelijkheden.

Bedankt!

James

Ric325i;352447 zei:
Volgens mij mag je geen advertentie plaatsen op dit forum...

Excuses heb gezocht waar en of dit mocht maar kon niet direct iets vinden. Als dit niet door de beugel kan hoor ik dat graag en verwijder het topic indien mogelijk..

Ik weet niet om wat voor Saab Cabrio het gaat, maar als het een 9-3 Viggen is dan zal je daar nog wel eens flink meer tijd vooruit kunnen trekken :
https://forum.Carclean.com/cc_postst9474/Show-off-Saab-9-3-Viggen-cabrio-2-3-Turbo--meerdagenproject.aspx