• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

@Jasper

Detailing guru
20 jan 2017
302
123
32
Provincie Groningen
Hallo Allemaal,

Ik wou al een tijdje een mooi overzicht maken van mijn collectie Gezien het feit dat het vandaag erg slecht weer is moest het er vandaag maar eens van komen.

Ik ben ooit begonnen als zaterdaghulp bij een Renault dealer. Een van mijn werkzaamheden daar was het wassen van de uitleenauto's en het afleveringsklaar maken van de verkochte auto's. Daar ben ik al een aantal jaartjes weg en in de tussentijd een andere baan gevonden. Sinds een tijdje de oude passie toch maar weer een beetje opgepakt en heb toen een soort van start setje bij de lokale autoshop gehaald, en wat verkoopt de lokale autoshop........ inderdaad Meguiars. Opzich is er niet zoveel mis mee alleen zijn er andere producten te koop voor een lage prijs opf toch een betere kwaliteit. Tijdens mijn zoektocht op internet kwam ik bij CarClean terecht en toen is het mis gegaan :p. Op het gebied van polijsten moet ik nog wat meer ervaring opdoen, hoop dat ik op de summer detail day wat meer wijs wordt.

Hier onder een paar foto's van mijn collectie, als jullie op of aanmerkingen of tips natuurlijk hebben hoor ik het graag !!

upload_2017-7-1_12-57-1.jpeg



upload_2017-7-1_12-57-15.jpeg


upload_2017-7-1_12-57-28.jpeg


upload_2017-7-1_12-57-46.jpeg


upload_2017-7-1_12-58-18.jpeg


upload_2017-7-1_12-58-28.jpeg


upload_2017-7-1_12-58-39.jpeg


upload_2017-7-1_12-58-50.jpeg


upload_2017-7-1_12-59-1.jpeg


upload_2017-7-1_12-59-11.jpeg


upload_2017-7-1_12-59-25.jpeg


upload_2017-7-1_12-59-36.jpeg
 
Lekker bezig hoor. Nog even een DAPje en je kan ''helemaal'' los.

Zie ook wat dingen liggen van de AC-tion. Zoals die velgenborstel.. (Blauw grijze handgreep) Heb jij die al gebruikt? Ik had hem laatst wel gekocht maar durf hem eigenlijk niet te gebruiken. Haren zijn vrij stug en het ijzeren skelet ligt ook niet heel diep in de borstel. Die applicatie pads gebruik ik wel lekker voor interieur of voor de dressing op exterieur kunststof.
 
Nou dat klopt idd hij is vrij stug en de kern in vrij dik waardoor je niet tussen smalle spaken kan komen. Dus heel handig is die niet :D

Je klopt. Vandaag liep ik nog door de AC-tion, dus weer even gekeken. Maar dat ding ga ik inderdaad echt niet gebruiken. Als je 5 haren op de punt weg buigt kijk je gelijk tegen het staal aan..