• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

JCH

JCH

Detailing rookie
10 feb 2011
25
2
Hoi Allemaal...

Ik ben JCH, en ben woonachtig in Lansingerland, ik heb net een bijna nieuwe Daihatsu Materia gekocht...Prachtige kleur metallic blauw.
En wil deze zo houden, daardoor kwam ik op dit forum terecht, omdat ik altijd al een beetje poetsgek ben :ja ...dus ga ik hier de draadjes en de meetings volgen..

Grtz JCH...

Soepergrover zei:
Welkom JCH.
Mazzel dat je als poetsgek zo dicht bij Carclean.com in de buurt woont.

Klopt, ik ben vanmiddag in het nieuwe filiaal geweest....Dat is smullen daar..Gelijk even de auto shampoo gekocht...Ik moet daar niet teveel komen....:-d

welkom, en tuurlijk komt het goed. tenminste, het zou een gemis zijn voor het voetbal in nederland.:cool

al is het niet mijn cluppie:schaam

Welkom op het forum! En je moet juist wel vaker langskomen, dat vinden wij leuk :-b . Uiteraard ben je, zoals gezegd, ook van harte welkom om eens een clinic of workshop bij ons te volgen. Dat is misschien wel leuk? In ieder geval veel succes gewenst met het mooi-houden van de Materia en tot ziens!

Welkom in de wondere wereld van de detailverslaafde:jippie

En veel leesplezier hier en als je vragen hebt dan horen we het vanzelf wel;)

Welkom. Een materiarijder die zie je niet veel. Ik zag dat je ook bij Hommel had gekocht. Mocht je nog tips/trucks willen hoor ik het wel. Veel plezier hier.