• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Je moet toch ergens beginnen

Inderdaad. Het is foam met een beetje wax erdoor. Ideaal in het geval dat je het als eenstaps-product zou kunnen gebruiken. Boost je ook direct je waxlaag wat. Alleen schuimt het wel wat minder dan de gewone SSF.

8-()) 8-()) 8-())
En ik vond mijn aankopen al snel gaan :lol
zeer goed bezig daar
Dat zou mijnen bruinen niet kunnen trekken :slotje

de laatste aanwinsten voor mijn collectie heb ik al maar niet eens meer gepost :schaam
Jammer dat t seizoen zo ongeveer voor bij is. 't Zal nu enkel de SSF with wax worden op de dagen dat t niet vriest, tot t weer beter weer wordt.
In tussentijd maar eens op zoek naar een Numatic George :-b

Nieuwste aanwinsten (foto in de felle zon met telefoon, dus sorry voor de kwaliteit, of beter gezegd: het gebrek aan kwaliteit):
coll08.webp

AudiA3 zei:
Meteen ook maar 3 shampoos? :-b
4, want eentje wordt nabezorgd ;-)
En er staat nog ruim de helft van een gallon Wolfgang.:schaam
Maar ik hou wel van een beetje afwisseling en producten testen.

panel potjes Dodo zijn eigenlijk voornamelijk voor de zwarte raamstijlen van m'n auto.

Qua glasdoeken heb ik die van Eurow. Die is op zich prima. Ik heb ook een paar van Poorboy's (vergissing bij een concurrerend bedrijf :-b ), maar die pluizen me wat teveel. Heb er ook een van Cobra. Tot nu toe mijn favoriet.

Pinnacle ,^^

M'n hele collectie is nu eigenlijk wel compleet :party
En de fles Finale was het CC-cadeautje, dus dat is ook een schot in de roos :-d

De enige volgende stap zou een DAP zijn (en een padwasher uit de groupbuy ;-p ), maar dat is me de komende paar weken nog net iets teveel van het goede ;)

Mooie spulletjes weer! Ik heb ook veel shampoos, elke keer als ik ga wassen: hmmmm welke zal ik nu eens nemen? Favorieten van mij: SS&S en SN.