• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

JEEP Wrangel 4.0

Rodney

Detailing rookie
7 feb 2009
26
0
Helloa,

Vandaag aan de slag gegaan met een JEEP Wrangler 4.0 Uni Zwart.
Auto zag er niet uit.. [ heb helaas geen vooraf pics SORRY! :sob: ]

Resultaat :

086.jpg

078.jpg

080.jpg

084.jpg


:-b
 
Heb de zijkanten wel zwart gemaakt, maar niet de bovenkant..

Zijn banden met de maat 500/700/13inch :D dan moet ik 3 flessen gebruiken.. ging puur om de lak eigenlijk.. :party:
 
helemaal eens met moto. Hij staat er weer mooi bij, maar eigenlijk zouden ze deze auto's gewoon zonder lak moeten afleveren, maar met alvast authentieke, stevig aangekoekte modder en een paar flinke krassen van een of andere tak oid.
 
In Jeeperskringen noemen we dit een nagelstudio-autootje.

Maar even serieus, auto welke door Rodney is gedaan staat er wel netjes bij. Ondanks dat ik regelmatig de bagger inga, zorg ik toch ook voor goede bescherming (de mijne is wel 16 jaar oud). Natty's is toch ook mijn vriend. En tja krassen door een tak. Daar ontkom je niet aan. Zal van mijn auto maar geen detailfoto's maken.
 
hahaha, is idd zo, onze bmw coupe en swift passen er makkelijk in.. de WRANGLER paste idd maar net :D