• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jeffreyvdt stelt zich even voor.

Jeffreyvdt

Detailing rookie
1 jun 2014
62
0
Hoi ik ben Jeffrey.
Ben sinds maart 2010 in het bezit van een Volkswagen Golf 5 GTI 2.0 2009.
Nissan Almera 1.4 sport

Deze 2de auto is mijn Show&Shine auto(project) en heeft in de jaren nadat ik hem gekocht hebt vele gezichten gehad en het project is bijna klaar.
Sinds ik mijn 2de auto heb ben ik mij gaan verdiepen in de wereld van het poetsen en daarom ben ik iemand die pas komt kijken in de poets wereld en hoop op dit forum veel te kunnen lezen en leren van de ervaren jongens en meisjes.
Toen ik mijn eerste auto had ging ik er altijd mee door de wasstraat(kras straat) omdat ik niet beter wist, wel had ik wat Meguiars producten omdat een vriend van mij die ook gebruikten voor zijn auto en ik daarom die ook ging gebruiken.
De producten die ik had van Meguiars was meer om de banden schoon te krijgen en zwart te houden en voor de ramen en interieur voor de rest had ik niks en was ik er nog niet zo mee bezig als dat ik dat nu heb.
Nu door Carclean en internet ben ik meer gaan rond naar welke producten er meer zijn in de wereld van het auto poetsen.
Dus vandaar dat ik mij hier aanmeld.
Ik zal proberen om van de auto's die ik aangeboden krijg om te behandelen een foto topic te maken in als ik het goed gezien heb het show-off topic.
Hierbij zal ik proberen te omschrijven wat ik gedaan heb en welke producten ik gebruikt heb.
Als jullie het anders zouden doen of voor dat onderdeel andere producten zouden gebruiken dan zie ik die berichten graag tegemoet om zo ervan te leren hoe het nog beter zou kunnen.
Op dit moment gebruik ik verschillende producten om zo het beste resultaat van de auto te behalen.
Ik zit op verschillende Volkswagen forums en ben lid van gticlub-holland en zit ook op buitenlandse forums.
Ook organiseer ik soms Volkswagen meetings in mijn regio.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nette GTI! Jammer dat je tegenwoordig bij moderne auto's zo weinig meer ziet van het motorcompartiment, behalve de beschermkappen.. :) Speciale plannen voor de GTI?
 
Jurjenz;n396829 zei:
Nette GTI! Jammer dat je tegenwoordig bij moderne auto's zo weinig meer ziet van het motorcompartiment, behalve de beschermkappen.. :) Speciale plannen voor de GTI?


De GTI is ondertussen al een unieke auto aan het worden en daar komt bijna een eind aan.

@ de rest bedankt voor de berichten.
 
Ik ook inderdaad ja een heleboel zelfs te veel om alles bij te houden hahaha.
Misschien dat ik jou een keer op een meeting tegen kom.
Ik zelf organiseer meetings voor de gticlub-holland en in mijn omgeving.
 
welkom op het forum
ziet er goed ik heb persoonlijks niks met VW maar dat is een sportieve golf die je hebt
ziet er goed uit