Hallo allemaal,
Ik kijk hier al een tijdje mee maar ik zag dat ik me nog nooit had voorgesteld op dit forum :-" .
Zoals mijn naam dus doet vermoeden ben ik Jelle (helaas nu zonder Caddy).
Ben 24 jaar en kom uit een klein plaatsje tussen Oss en Den-Bosch.
Zoals waarschijnlijk vele van jullie hier op het forum ben ik ook ooit met het 5 stappen plan begonnen van Meguiars.
Maar na veel veel bestudeer- en leeswerk hier op het forum toch overgestapt op andere producten zoals monello en PB.
Vorig jaar heb ik na lang twijfelen een DAP900 aangeschaft.
Deze heb ik enkele malen gebruikt op mijn ex-caddy en de polo van mijn vriendin.
Dit gaf al een mooi resultaat maar het was nog niet helemaal naar mijn zin.
En omdat ik in februari een "nieuwe" auto heb gekocht heb ik besloten om afgelopen juli een DAP clinic te volgen bij Carclean.
Een zeer leerzame dag en echt aan te raden !!
Vandaag ben ik dan ook vol goede moed met mijn V50 te begonnen!
Voor de volledigheid hier nog 2 foto's van mijn vorige auto en 2 van mijn huidige auto
Caddy 2:
Volvo V50
Ik kijk hier al een tijdje mee maar ik zag dat ik me nog nooit had voorgesteld op dit forum :-" .
Zoals mijn naam dus doet vermoeden ben ik Jelle (helaas nu zonder Caddy).
Ben 24 jaar en kom uit een klein plaatsje tussen Oss en Den-Bosch.
Zoals waarschijnlijk vele van jullie hier op het forum ben ik ook ooit met het 5 stappen plan begonnen van Meguiars.
Maar na veel veel bestudeer- en leeswerk hier op het forum toch overgestapt op andere producten zoals monello en PB.
Vorig jaar heb ik na lang twijfelen een DAP900 aangeschaft.
Deze heb ik enkele malen gebruikt op mijn ex-caddy en de polo van mijn vriendin.
Dit gaf al een mooi resultaat maar het was nog niet helemaal naar mijn zin.
En omdat ik in februari een "nieuwe" auto heb gekocht heb ik besloten om afgelopen juli een DAP clinic te volgen bij Carclean.
Een zeer leerzame dag en echt aan te raden !!
Vandaag ben ik dan ook vol goede moed met mijn V50 te begonnen!
Voor de volledigheid hier nog 2 foto's van mijn vorige auto en 2 van mijn huidige auto
Caddy 2:
Volvo V50