• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jeroen, Collectie 2013

Jeroen

Detailing guru
Tester of Bling
16 mei 2008
4.425
193
Frentsjer, Fryslân, Nederlân
Zo, nu weer een complete verandering van mijn collectie, en na ruim een jaar wel weer even tijd om wat van mijn kant te laten zien!

Laten we beginnen met de Gebroeders Monello:

Het moge duidelijk zijn wie er aanwezig zijn in de familie. (ooit komt hier nog zeker de zwarte ronde pot bij)

Volgt nu het rariteitenkabinet, deels wat dwarsliggers, maar oh zo geweldige producten. En de vervanger van de velgenreiniger is inmiddels ook aanwezig. Om gezamenlijk met de Rimwax de wielvervuilingen tegen te gaan.

Wel ben ik nog opzoek naar iets nieuws voor de Gliptone lederreiniger/conditioner,.. Maar weet nog niet precies wat.
En heb die rare glimmende dop van de Revive (Geniaal spul!) direkt er af gehaald en vervangen door een zwarte versie.
De Old-Skool Black Diamond is echt een volhoudertje welke tot op heden onverslaanbaar blijft! Uiteraard mag een fijne sealend en een prettige allesreiniger ook niet ontbreken.

Ook mag mijn tweeling niet ontbreken, zijn altijd onafscheidelijk! En kunnen ook niet zonder elkaar werken!

Uiteraard met de kleine steunplaten erbij (Wacht nog op de kleine "zwart/witte" voor de rotary)

En we kunnen niet zonder een voorraadje aan diverse doeken en pads.
8-)

Mooie collectie :-)^ Die transparante spray koppen vind ik ook veel mooier. Die spray kop op de redmist, werd die zo geleverd? Heb ook de 500ml variant besteld en daar zit zo'n gouden spray op. Deze uitvoeringen schijnen vaak stuk te gaan, net zoals bij mijn 250ml flesje is gebeurd

De Red Mist werd bij mij zo geleverd. Is er nog ééntje van het eerste uur, dus de old skool "ikkannaéénkeergebruikendeprullenbakinsprayer" inderdaad!
Echter heeft die in mijn ervaring het bij mij tot nu aan toe nog altijd perfect gedaan 8d

Centoquarantasette zei:
Collectebus ...

Ja! Dit is mijn CC/gewone spaarpot! En opdat ik nog altijd jammergenoeg geen nieuwe baan heb,... Kieper ik elke week mijn porto er in leeg v.w.b. muntgeld. :o)

Zeer mooie collectie Jeroen! Heerlijk die Dodo producten :love

Ik heb ook een sprayer van het eerste uur, werkt nog steeds perfect. Vind hem fijner doseren dan de nieuwe gold sprayer. Ik spuit hem na gebruik altijd leeg in de fles. Waarschijnlijk houd hij het daarom al zo lang vol.

Mooie collectie man :cool Kleuren doen toch veel in zo'n presentatie.
Sterkte met de zoektocht naar een baan en het sparen.

Hans

Ja! Was zo grappig, ik pak hem uit, zie ik al die producten helemaal netjes ingepakt, dus de producten met papier en al onder de kerstboom gezet.

Tot dat me moeder het opviel dat er iets onder stond, maar niet wist wat het was :eyes :-d

Vooruit dan, een kleine update. Hier en daar zijn er toch weer een aantal producten gewijzigd. Sommige gedegradeerd en vervangen voor andere middeltjes.

Tadaa!!!

d7b04c0a.webp

04ac8d7b.webp

Sommige producten Ben ik ook erg blij meer want er is een hele openbaring bij geweest toe ik ze ging gebruiken. Dus ik is hier weer helemaal tevreden! :jippie

( m'n setje D - Lux staat er niet op,....)