• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jeroen met zijn groene VAG

Jeroen Merlijn

Detailing rookie
30 apr 2012
1.271
0
Hallo, mijn naam is Jeroen 41 jaar en kom uit Apeldoorn.
Sinds kort heb ik een groene Golf in bezit,deze wil ik volgens een stappenplan weer strak krijgen.
De auto is altijd redelijk onderhouden,maar eigenlijk nog nooit echt gepoetst volgens mij. Hier wil ik verrandering in brengen.

Op dit moment beschik ik niet over een Dap of iets dergelijks,alles met de hand dus :-"

Kom ik met onderstaand een beetje uit de voeten?

-Wassen volgens 2 emmer methode (welke shampoo is aan te raden?)
-Drogen
-Kleien met Mothers cg clay kit +ondersteuning van Poorboy spray and wipe
-Poorboy professional polish
-Poorboy Blackhole
-Collinite no.845

Doeken/pads

-Megs evencoat applicator pads
-Monello white polishing foam
-Monello peluche verde trio

Tips zijn welkom.

De auto:

2012-03-26181537.webp

Verder hoop ik hier heel veel te leren.

Groeten,
Jeroen

Welkom hier.

En voor een VAG lak kan je mischien beter gaan kijken voor de Monello polijstmiddellen ipv de Poorboys;)

Ook heeft de prof polish bijna geen korrel, dus zul je hier de aanwezige swirls niet echt mee kunnen verwijderen.
Mooier zijn de monello polijst middelen.

Bedankt heren! De auto heeft geen swirls,in ieder geval niet kunnen ontdekken, auto is dan ook volgens mij nooit gepoetst of iets,ding is altijd maar gewoon gewassen.
Wel zitten er rondom pitjes (hars of iets) in de lak en lijken er al lange tijd op te zitten.

Toch wel een vak appart wat julie doen, wil ik ook wat van leren..

Thanks

Hoi Jeroen ,

Van harte welkom ik zit ook nog maar sinds kort op dit geweldige forum en alles wat ik lees is voor mij ook nieuw !

Er valt zeker een hoop te leren van de mensen hier die hun auto's omtoveren tot ware "Bling Bling" mobielen :ja

Veel succes in ieder geval met alles en een hoop leesplezier :-b

Groet Rob

Bijna een jaar verder en heb hier veel geleerd. Dank hier voor.

Vraag: Is het mogenlijk om mijn nicknaam te verranderen? Dat Frogs ligt mij niet meer en zou graag gewoon mezelf heten. Kan dat?

Gr,
Jeroen Merlijn

Heb daarnet denk ik nog in de forumregels gelezen dat je een berichtje moet sturen naar een moderator om je nickname te veranderen. ;)