Volg de video hieronder om te zien hoe je onze site als webapp op je startscherm installeert.
Let op: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carclean.com - The Car Care Shop
Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.
Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.
Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
Advies op maat door vakkundige medewerkers
Ongekend groot assortiment
Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ja ok , dat 'kompressor' slaat puur op de pad, niet op de 'voeding' .. (ik zat namelijk een beetje te denken aan een polijstmachine op lucht / kompressor)
Ik zou nog even wachten (tot eind april) en de DAP900 V2 kopen. Deze komt binnenkort uit, heeft meer power en een 'Constant Speed System'. Wat de DAP500 en DAP900 V1 niet hebben.
ik heb dus de FLEX PE14-2-150. Hierbij een 150 mm backingplate, dus 'slechts' geschikt voor pads vanaf 6,5 inch.
Nu zie ik in het assortiment dat de meeste polijstpads op Carclean.com 6 inch zijn, dus dat zou betekenen dat ik er goed aan doe een kleinere backingplate aan te schaffen?
Het is de bedoeling in de bouwvak mijn peugeot volledig onder handen te nemen met wassen, kleien, mezzo , finale, glaze & purple haze pro wax.
Voor de stappen mezzo , finale en eventueel de glaze zou ik graag de juiste pads erbij willen hebben. Kan ik hiermee met de 6,5 inch toe of moet ik een kleinere backingplate kopen
en aan de 6 inch pads gaan? En welke 'kleuren heb ik nodig?
Je kunt gewoon met de 6,5 of 7" pads werken hoor.
Voor sommige hoekjes/plekjes/rondingen zal een kleinere pad gemakkelijker werken, maar het is opzich best prima te doen met een grotere pad.
Vergt alleen wat 'creatief polijstwerk' hier en daar
Je kunt gewoon met de 6,5 of 7" pads werken hoor.
Voor sommige hoekjes/plekjes/rondingen zal een kleinere pad gemakkelijker werken, maar het is opzich best prima te doen met een grotere pad.
Vergt alleen wat 'creatief polijstwerk' hier en daar
- kompressorpads (oranje, wit en zwart)
- i.c.m. een 125 mm backingplate voor op mijn flex
- Monello Mezzo (500 ml)
- Monello Finale (500 ml)
- Monello Peluche Bianco :kado
Hiermee moet ik mijn 206 gti van in de bouwvak gaan ontdoen van marring / krassen / swirls noem maar op vanavond ff fototje van de collectie!