• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

John meld zich voor duty

Zonet toestemming gekregen van de raad van bestuur om komend weekend 1 dag voor mijzelf te hebben om los te gaan. Ik laat je nog wel even weten wanneer ik wat ga doen.
 
Zeer mooie auto zeg! Ben wel een beetje jaloers dat je op jou leeftijd zo'n dikke auto kan betalen. Dan ben je toch goed bezig ;)
 
Niet gaan stappen, regelmatig bij je zwager de wijnkoelkast leegdrinken en heel veel uren naast je studie werken. Ik zie het van dichtbij, het is niet makkelijk en best een beetje oppassen met je centen, maar dan is het toch te doen.
 
Paulus de Boskabouter zei:
Hier net zo, ging niet uit. Veel gewerkt naast mijn studie. En elke stuiver opzij voor m'n auto.

Een kwestie van prioriteiten stellen en geen dure vrouw nemen, dat scheelt ook een hoop :D
 
:D En rookte en dronk niet, en nog steeds niet. Ben autoliefhebber in hart en nieren, benzine stroomt door mijn aderen. Mijn hobby en passie is auto's. Daar geef ik mijn geld aan uit. En ik weet goed dat het een bodemloze put is, maar welke hobby niet. Sorry voor de off-topic.
 
Paulus de Boskabouter zei:
:D En rookte en dronk niet, en nog steeds niet. Ben autoliefhebber in hart en nieren, benzine stroomt door mijn aderen. Mijn hobby en passie is auto's. Daar geef ik mijn geld aan uit. En ik weet goed dat het een bodemloze put is, maar welke hobby niet. Sorry voor de off-topic.

+1

Nou ja, drink wel idd. die wijnkoelkast leeg

Als je terugrekent wat je aan die bak al hebt uitgegeven, val je stijl achteruit... Maar dat mag letterlijk de pret niet drukken.

thavipah zei:
Zonet toestemming gekregen van de raad van bestuur om komend weekend 1 dag voor mijzelf te hebben om los te gaan. Ik laat je nog wel even weten wanneer ik wat ga doen.

Goed nieuws, kan niet wachten!
 
Vandaag even stilletjes gejankt... De auto voor de eerste keer even gewassen en de beading voor de eerste keer gezien... BAH wat heerlijk! Hij was niet echt vies, even lekker snel gedaan, maar de diepe glans blijft behouden. Echt topproducten!

Morgen gaat een nieuw bestellinkje uit naar jullie voor nog wat fijn spul, ben echt super tevreden!