• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Joryan's Collectie >Nu met foto's<

Vandaag om 10:45 binnen gekregen:
20120811105749.webp

Met daarin:
20120811112341.webp

1x Super Snow Foam 1000ml.
1x Poorboys EXP Pure Sealant 473ml.
1x Poorboys Bug Squash 946ml.
2x Poorboys Microfibre Applicator.
1x Poorboys Poly Elastic Clay.
1x Carclean Micro-Restore Concentrate 946ml.
2x Poorboys Trigger sprayfles rood (met nieuw type sprayers :love)
1x Monello Peluche Bianco.
1x Magical Sponge Small.
1x Pro Vision Glass Scrub Cream Cleanser :kado (vraagt weer om bestelling van anti rain gel).

Mooie aanwinsten! Vandaag heb ik de Supa Snow Foam voor het eerst geprobeerd, heerlijk spul! En lekker ruiken ook. :love

Even weer een update: De DAP900 staat al lang op mijn lijstje. Vandaag zijn er natuurlijk die super aanbiedingen. Ik ben van plan er straks 1 te bestellen. Alleen weet ik nog niet welke.
Of de DAP900 met een CarCareCoupon van 50 euro (die pas vanaf maart geldig is), maar dan heb ik nog geen pads en polijstmiddel.
Of de DAP900 met 12 pads en dat ik alleen maar polijstmiddel hoeft te kopen.
Heeft iemand ervaring met die nieuwe pads? Wat denken jullie dat de beste deal is?

Ik zou voor de set met de pads gaan en dan nog een fles monello mezzo en monello finale bestellen. Dan heb je voor nog geen 200 euro een geweldige machine, een voorraad pads en polijstmiddel:-b

Je kunt ook die carcare coupon pakken, maar die kun je nog niet besteden en dan heb je alsnog los een aantal pads en polijstmiddelen nodig.

En inderdaad, wat Tim66 zegt, pak er ook meteen Monello Inizio bij. Ik zou die niet meer willen missen! Mijn eerste finale fles zijn maar een paar auto's mee gedaan. Meestal heb ik bij een detail van een dag geen tijd meer om te finishen van Finale. Dan is de praktijk, roteren met inizio en excentrisch met mezzo.

Bedankt voor de tips :) Heb net een bestelling de deur uit gedaan met de DAP900 en 12 Monello 6'' Recessed pads. En heb daarbij nog de Monello Raffini Polish v2 Kit besteld. Dus alle drie de polijstmiddelen en de Spruzzo. Alleen werkte de ABN AMRO weer tegen, maar heb maar voor vooruitbetaling gekozen. Dan zal ik wel zien wanneer hij verzonden wordt, het is nu toch niet van dat lekkere weer.
Kan ik iniedergeval volgend jaar het wagenpark hier aanpakken, want de Volvo 480 heeft met 23 jaar toch aardig wat swirls opgelopen :-"

De kerstman was vroeg dit jaar, hij stond om 11 uur al met een doos voor de deur :-d

20121211_112357.webp

20121211_112547.webp

20121211_113727.webp

Lekker compleet voor €200,- (had nog een kortingscode van de Autoweek).
Kan ik van het voorjaar lekker aan de slag, misschien tegen die tijd nog wat 4'' pads aanschaffen...

En had een aantal weken geleden nog een opbergkoffer voor de flessen en pads gekocht (was maar €36 bij de Gamma :) :

20121201_171024.webp

Top, hele mooie set, ben zeer benieuwd naar de nieuwe pads.... ben zelf nog altijd aan het twijfelen aangezien die van mij nog niet zo oud zijn :-/

Mooie aanwinsten weer ! Op de achtergrond zie ik al een mooie plaats om de pads te drogen :-"

Heb die koffer ook al een paar keer bekeken irl , maar vind ze net iets te groot (als ze vol zit weegt dat wel wat) .

Handig is wel dat je dat handvat kan uittrekken en je tijdens het poetsen er doekjes kan aanhangen of sprayers .

(tenzij je ze nodig hebt om je dak af te drogen)

Voor een standaard wasbeurt probeer ik alles (uitgezonderd doeken en velgenborstels) in m'n oude frigobox te laten passen van produkten , momenteel nog altijd groot genoeg en ..........waterdicht en stevig ook nog )

Bedankt :)
Zijn inderdaad flinke koffers, alle flessen passen er toch maar net in. Die Raffini flessen al niet meer, collectie wordt te groot :lol
Had er nog geen eens aangedacht om die sprayers eraan op te hangen, heb sindsdien ook de auto's niet kunnen wassen. Alleen even foamen om 8 uur 's avonds :(

De DAP begint al te kriebelen :-p
Een clinic wordt een beetje lastig doordeweeks, dus ga van het weekend even langs de sloop een motorkap o.i.d halen. Ik ga nog niet gelijk met de DAP op de auto, en er zit nu ook een waxlaag op...

Ik zit er over na te denken om de DAP uit te proberen om m'n zus haar auto dit weekend. Hij is toch foolproof :lol Er zit nu een laagje EX-P en Gold Class op. Ik denk dat de waxlaag weg is als je met de DAP eroverheen gaat? Ik kan daarna altijd nog een laagje EX-P aanbrengen...

Zo, ben dit weekend lekker bezig geweest met de DAP. Wilde eerst een motorkop o.i.d. van de sloop halen om te testen, maar dat was een beetje lastig. Dus wat doe je dan? Dan ga je je toch lekker op de auto van je zus uitleven :lol Dus ik gisteren alle spullen klaar gezet en een testspot gemaakt op de motorkap. Heb eerst Mezzo op blauw geprobeerd, maar dit gaf weinig resultaat. Toen Mezzo op oranje, was ook niet echt super. Dus toen een witte pad gepakt met Inizio, dit gaf redelijk resultaat, swirls waren weg maar andere krassen bleven nog zitten. Dus toen de Megs Ultimate Compound erbij gepakt, dacht ergens gelezen te hebben dat deze nog grover is. Dat ging goed, maar toch bleven er een aantal krassen zitten. Dus misschien volgende keer een wollen pad aanschaffen want die lak is knoerhard. Dankzij de regen tussendoor ben ik een halve dag bezig geweest om alleen de motorkap te polijsten. Dus vandaag verder gegaan, afgebouwd tot Finale op rood. En een laagje EX-P eroverheen. Resultaat was toch mooi:

20121216_150810_zps88bb0059.webp

20121216_150819_zps9bc9141b.webp

20121215_161640_zps82cdc4fd.webp

Was eerst van plan om het dak ook nog te doen, maar was het zat met dat weer. Dus toen nog maar het dak van de 480 gedaan, die heeft ook al 23 jaar krasstraten en sponzen gezien :-"
Lak was gelukkig niet zo hard als de Golf.
20121216_143553_zps86c2f9e4.webp

20121216_143759_zpsc93ad515.webp

Was net bezig toen de DAP hevig ging trillen. Ben toen gestopt en de pad kwam los. Gelukkig de machine niet van de lak gehaald, anders was die pad ergens heen gevlogen.
Dit was het gevolg:
20121216_153349_zps7eaf58bf.webp

20121216_153525_zpsfdbbe97d.webp

Heb genoeg polijstmiddel gebruikt, heb de pads niet dubbelgevouwen, heb ze niet drooggedraaid na het wassen, heb geen Dasty gebruikt, heb de machine alleen aan en uit gezet op het lakwerk, etc.
Weet echt niet waarom hij het begeven heeft, baal er wel van. Ik ga zometeen even een mailtje naar Carclean sturen.

Maargoed, toch maar even het dak afgepolijst:
20121216_164512_zps05e62cfd.webp

20121216_164609_zpsa2fae46d.webp

Ik heb nog even geen show-off topic aangemaakt, omdat ik pas in het voorjaar de auto's helemaal onderhanden ga nemen.