• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jouw favoriete wax voor de ultieme diepe glans is?

Hier is ook de M16 favoriet :ja , met daar onder een laagje Blackhole en meg's NXT. Wanneer de NXT op is zal deze worden vervangen door de M21.
 
tinus zei:
vond de Pete's 53 wel een mooie glans geven, zeker gezien de prijs.

en aan de stemmen te zien hebben hier minimaal 7 mensen de E-zyme?

Vond het ook al vreemd :-"
Maar i.i.g.

Heb vandaag de Race Glaze 55 eens geprobeert op een Zilvere Audi A4, en was qua verwerking toch wel zeer te spreken over deze wax. erg makkelijk om dun aan te brengen maar nog makkelijker afnemen.
Daarna voor de 2e keer de Füzion geprobeert:grinning: en was hier nóg iets meer over te spreken:p

E-zyme heb ik op mijn Audi zitten momenteel (ff de motorkap geprobeert) maar deze springt er net bovenuit (maarja is moeilijk te zien momenteel, + omdat ik mijn eigen auto nog maar weinig in de zon heb gezien.....)

Voor mij voorlopig de Füzion
 
Mooiste resultaat nog altijd met:

Black Hole Glaze
EX-P
Natty's Red

DSC04189.jpg


DSC04188.jpg


DSC04192.jpg


en zo nu en dan de UQD van Meq voor de finishing touch.
 
White Collar zei:
Op dit moment kiest het grootste deel voor iets anders dan de waxen in de poll. 8o

En dat is ook opmerkelijk omdat de genoemde waxen toch wel de meest besproken zijn op het forum (met de Meg's prof series erbij).
Als ik de keuze had 40 opties te selecteren had ik dat zeker gedaan.:-b
 
Ik denk zowieso niet dat de poll heel erg reëel is. Er hebben 10 mensen op de Fuzion gestemd, zijn er hier echt 10 mensen die de Fuzion in bezit hebben?
Hetzelfde geldt voor de E-zyme, 8 mensen die de E-zyme in bezit hebben?!
 
Xizer zei:
Ik denk zowieso niet dat de poll heel erg reëel is. Er hebben 10 mensen op de Fuzion gestemd, zijn er hier echt 10 mensen die de Fuzion in bezit hebben?
Hetzelfde geldt voor de E-zyme, 8 mensen die de E-zyme in bezit hebben?!

Ik heb per ongeluk op de Fuzion gestemd :schaam
Ik wou niet stemmen omdat ik uit het lijstje enkel de Natty's gebruik, maar ik wist niet dat ik door te klikken mijn stem zou uitbrengen en heb dus per ongeluk geklikt...
Dat verklaart toch al 1 van de 10 stemmen :D
 
De poll stelt ook welke wax je favoriet is of welke bovenaan je verlanglijstje staat. Het is niet echt mogelijk de ideale wax voor elke auto te vinden maar de meesten hier hebben ooit 1 of meerdere keuzes gemaakt gebaseerd op bevindingen va een ander. Ik dat er er qua glans niet super veel verschil zit tussen de slechtste en de beste wax. Je zult denk ik grotere verschillen zien in duurzaamheid, beading, sheeting en gebruik. Daarbij is al gezegd dat de voorbereiding veel belangrijker is dan de keuze van het potje of flesje wax.

Waarschijnlijk kende maar weinig mensen tot even geleden de E-zyme (net als ik). Maar een potje van 200 euro moet toch wel fantastisch spul zijn. Zelfde geld volgens mij voor de Collinite Insulator #845 topic op het forum. Ik kende het totaal niet maar toch gekocht want iedereen was er lyrisch over. Alles behalve spijt van overigens.

Kortom, marketing en hype beinvloeden het menselijk gedrag en zo'n poll nogal.