• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jouw favoriete wax voor de ultieme diepe glans is?

Rubba

Detailing rookie
24 jan 2009
186
0
Even een polletje. Welke wax is jou favoriete of staat bovenaan je verlanglijstje? Als geld even geen rol speelt en het doel is de meest diepe wetlook glans mogelijk. Duurzaamheid even van minder belang.

Ik ben benieuwd...

(uiteraard heb je je wagen optimaal voorbereid op de laatste stap)
 
Leuke poll. :)^ Ik heb maar met drie waxen uit het rijtje ervaring. Toevallig van de week even m'n liggende delen in de Pete's gezet. De look van deze wax vind ik erg mooi. Mooie natte glans.
 
Heb voor de DJ SN gestemd ,kon ook voor de 915 ,deze worden momenteel door mij het meest gebruikt. Gewoon omwille van de sheeting en duurzaamheid.
Maar ,ik heb het al vaker gezegd ,90% van het eindresultaat zit in de voorbereiding. Een wax zal iets toevoegen maar meestal is dit niet zichtbaar met het blote oog. Mensen krijgen het idé dat als ze een speciale wax kopen dat hun lak "magisch" zal omvormen. Tussen alle waxen die ik heb ,zie ik geen enkel verschil.
Dus wil je een mooie wetlook en veel diepte ,zal je voor een perfecte voorbereiding moeten zorgen ,een dure wax erop smeren alleen doet niets.
 
B.K. zei:
Dus wil je een mooie wetlook en veel diepte ,zal je voor een perfecte voorbereiding moeten zorgen ,een dure wax erop smeren alleen doet niets.

Klopt zeker vandaar ook de toevoeging in de openingspost

Rubba zei:
(uiteraard heb je je wagen optimaal voorbereid op de laatste stap)

Maar dan nog zit het hem ook in de de combinatie, soort lak, machinaal/handmatig, curen etc...volgens mij. Blijft dus erg moeilijk de ideale combi te vinden. Maar dat is dan ook een beetje de uitdaging.

Ikzelf ga nu nog voor de Natty's Blue. Maar sta altijd open voor nog meer glans :grinning:
 
Voor mij de Fuzion!
Heb hem nog niet zolang, maar het bevalt uitstekend:)^
Zeer dun op te brengen, makkelijk af te nemen en een fantastische glans.
Daarbij nog een heerlijke geur.
Heb ik al verteld dat de glans ook geweldig is?
 
vond de Pete's 53 wel een mooie glans geven, zeker gezien de prijs.

en aan de stemmen te zien hebben hier minimaal 7 mensen de E-zyme?
 
Ja, vond ik ook wel wat opmerkelijk. Lijkt me sterk maar mogelijk staat deze op hun verlanglijstje. Waar dat op gebaseerd is weet ik ook niet. Mogelijk door de prijs...voor dat geld moet ie wel glimmen :grinning:
 
Ik vindt eigenlijk de nxt paste wax prettig.

Blijft er lang opzitten, zeker gezien het weertype de afgelopen tijd.

Leuk topic dit.

Binnenkort zal de nattys paste wax proberen
 
Collinite #476S vanwegen de uitstekende prijs kwaliteits verhouding. Er zijn zeker mooiere maar niet met dezelfde duurzaamheid en prijs.
Oja, niet te vergeten de mooie verpakking :party: