• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

JPeG; beginners collectie

JPeG

Detailing rookie
21 mei 2008
240
0
Bij deze dan mijn bescheiden collectie. Diverse spullen nog niet gebruikt, maar eerst veel lezen.

004.jpg


Ff ingezoomd;

001-1.jpg

002.jpg

003.jpg


Paar dingetjes in de truck liggen dus niet op foto waaronder,

-Mf doeken Meguiars
-All Metal Polish
-Mini Powerball

en de karcher staat er niet op


gr.

JP

btw, please don't judge my picturing taking skills :D

Die Sonax, weet niet waarom ik die heb
 
Bescheiden collectie?? :weetniet

Ziet er erg netjes uit! Ik krijg als het goed is morgen weer een bestellinkje binnen en denk dat ik dan weer eens een totaalfototje ga maken! :grinning:
 
Inderdaad, mooie collectie, maar AUB: leg nooit je doeken en pads in het gras of op de grond! ]-0 Als er zand in komt dan zijn de rapen gaar :-"
 
Sven S8 zei:
Flinke collectie hoor! :cool:

Wat zit er nou voor paars spul in de foam gun? :weetniet

Gedeelte Supa Snow Foam met een scheutje NXT Car Wash.

Stimpy68 zei:
Inderdaad, mooie collectie, maar AUB: leg nooit je doeken en pads in het gras of op de grond! grrr

Ja, wou foto mooier maken door alles op gras uit te stallen. Zal het niet meer doen, Meester :D
Misschien anders kunstgras aanleggen :grinning:


Moet toch betere foto maken, met ALLES erop. Had nog divers spullen rondslingeren in de garage
 
dovdmeer zei:
haha...jaja...ze letten goed op hier! (en terecht!) Ik had ook de hoofdzonde begaan door 2 pads op de grond te leggen voor de fotoshoot...:D

Dat weten we nog als de dag van gister :no

:D