• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Justin-850 stelt zich ook voor!

Justin van den Berg

Detailing addict
21 mrt 2013
104
50
34
Dag mede-detailers,

Hierbij wil ik me graag aan jullie voorstellen: Ik ben Justin, afkomstig uit Apeldoorn, 23 jaar oud en sinds enkele jaren een vervent poetser/detailer in mijn (helaas weinige) vrije tijd!

Ik kan echt de kriebels krijgen wanneer de zon weer enigszins begint te schijnen en we weer aan de poets kunnen! :D Helaas moet ik altijd in de buitenlucht werken, dus ik ben helaas erg afhankelijk van de weersomstandigheden. Gelukkig kan ik zo af en toe gebruik maken van een brug op de zaak om in ieder geval het polijsten en finishen van de auto's droog kan doen.

De producten waar ik momenteel voornamelijk mee werk zijn:

Wassen:
- foamen met Autobrite HD kit en SSF (foamlance deze week binnen gekregen, erg gaaf!!!! :D)
- Meguiars Ultimate wash & wax
- microfiber washmitt van de action
- 2 emmermethode

Kleien:
- meguiars consumer clay (uit de clay kit)
- Meg's ultimate quick detailer of Chemical guys Extreme synthetic detailer als lubricator.

Polijsten:
- Krauss 500watt excentrische machine i.c.m. hex-logic pads
- Chemical guys Pro-polish 3N of Chemical guys No. 721

Finish:
- butter wet wax van Chemical guys.
- meguiars tire shine gel (in kleine hoeveelheden ook op kunststof bumpers en strips)

En ik ben ongetwijfeld veel producten vergeten, heb van alles in huis.....maar bovenstaande gebruik ik over het algemeen.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik graag bij wil leren over mooie en goede producten die ik kan gebruiken en waarmee ik wellicht nog mooiere resultaten kan behalen.

Hieronder wat foto's van enkele auto's die bij mij onder de machine hebben gelegen:

Mijn eigen auto:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Foamen!! :D
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Hopen dat ik hier maar veel mag opsteken over de fijne kneepjes van het detailen!

Gr. Justin
 
Dank voor het warme welkom allemaal!

Ben van plan om aankomend weekend weer eens flink aan de slag te gaan met m'n eigen auto, t begint steeds meer te kriebelen met dit zonnetje d'r bij! :D

I'll keep you updated!

gr. Justin