• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kalkvlekken op voorruit icm Pro Vision Rain Clear Rain

Gum

Detailing rookie
15 mrt 2010
70
7
59
Nadat ik van de week mijn auto heb gewassen viel het mij op dat er nogal wat kleine kalkvlekken op mijn voorruit zitten.
De voorruit heb ik zo'n 2 maanden geleden van een laag rain clear voorzien.
Ik heb geprobeerd de kalkvlekken weg te poetsen met spray and wipe, autoglym fast glass en water met een scheutje ammonia/schoonmaakazijn. Geen van allen heeft geholpen.
Indien ik Pro Vision Glass Scrub Cream Cleanser ga gebruiken dan zal het er waarschijnlijk wel afgaan maar dan kan in mijn voorruit ook weer opnieuw in de rainclear zetten.:(
Zijn er nog andere opties of is het normaal dat je de rainclear behandeling zo eens in 2 maanden moet herhalen?

Gum zei:
Zijn er nog andere opties of is het normaal dat je de rainclear behandeling zo eens in 2 maanden moet herhalen?

blijft echt geen half jaar zitten hoor, 2 maandjes is al heel wat dus gewoon opnieuw aanbrengen na het reinigen

Harold-A1 zei:
blijft echt geen half jaar zitten hoor, 2 maandjes is al heel wat dus gewoon opnieuw aanbrengen na het reinigen
Ok, bedankt voor je reactie.