• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kan mijn bestelling niet afronden.

Dutch Vertigo

Detailing guru
3 mrt 2020
144
108
32
Limburg, Roermond
Ik heb flink lopen winkelen, maar nu wil ik mijn bestelling afronden en dan krijg ik dit bericht:
''Gelieve de verzendgegevens van dit adres te controleren. "firstname" is verplicht. Voer in en probeer het nogmaals. "lastname" is verplicht. Voer in en probeer het nogmaals. ''
Alles is gewoon goed ingevuld, heb het 2x gecheckt en een paar x geprobeerd.
Is er een probleem met de webshop ?

Ook ben ik benieuwd of er momenteel korting codes beschikbaar zijn ? Heb een bestelling van 530 euro dus mag wel wat korting op toch ? :p

Hoor graag hoe ik alsnog mijn bestelling kan afronden.
 
De prijzen van CC zijn vaak al scherp, worden gratis verzonden (boven 50,-) en je krijgt inwisselbare punten en vaak nog een presentje...korting is wat overdone.
Ook is 500,- nou geen wereld order in de detail tak, wel veel geld, maar geen vreemd bedrag voor dit soort spullen.
 
@Dutch Vertigo dat is vreemd, een paar vragen:

1) Op welk apparaat probeer je te bestellen
2) Heb je al een account aangemaakt, of probeer je je te registreren met een account tijdens het afrekenen?
3) Voer je een nieuw of ander verzendadres in?
4) Gebruikt je browser wellicht 'auto aanvullen'?
 
1) Windows 10 Firefox browser.
2) Heb een account.
3) Nope gewoon 1 adres voor alles.
4) Ja, maar op deze site heb ik alles zelf ingevuld.

We winkelwagen is weer leeg :tired_face: strax even opnieuw proberen.
 
Dat je winkelwagen leeg is komt omdat de bestelling wel is geplaatst.
We zijn ermee bezig wat het precies is.