• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kar-lok's beginners collectie

Karlok

Detailing addict
23 sep 2008
144
62
Ik zal ook maar eens mijn bescheiden collectie plaatsen.

detail_spullen_begin_small.jpg


Op de foto
- Poorboy's World Deluxe Mega Towel
- Poorboy's World Deluxe Mega-Mega Towel
- Meguiars Quick Detailer
- Meguiars Deep Crystal Step 1 Paint Cleaner
- Meguiars Deep Crystal Step 3 Carnauba Wax
- Meguiars Trim Detailer
- Meguiars ScratchX
- Meguiars Applicator pad

Niet op de foto
- Meguiars klei uit de Smooth Surface kit
- Action microvezel doeken
- Meguiars Wash Mitt
- Poorboy's World Waffle Weave Drying Towel
- Carclean applicator pads

Wat ik graag wil hebben.
- Carclean DAP500 (In pre-order staan) * in huis, inmiddels
- Meguiars Deep Crystal Step 2 Polish * in huis, inmiddels
- Iets voor de wielen/banden * in huis, inmiddels
- Vervanger voor de Trim Detailer
- Rain-X
- Last touch of Ultimate Quick Detailer
 
- Vervanger voor de Trim Detailer Probeer de Trim Restorer is van Poorboys, super resultaat met een goede prijs/fun verhouding
- Last touch of Ultimate Quick Detailer als boost is de UQD beter, maar omdat je nooit genoeg lubricant kan hebben voor het kleien is de LT misschien ook een goede uitkomst. Ik zou ze allebei nemen :grinning:
 
Bedankt allen.

Havanna zei:
- Vervanger voor de Trim Detailer Probeer de Trim Restorer is van Poorboys, super resultaat met een goede prijs/fun verhouding
- Last touch of Ultimate Quick Detailer als boost is de UQD beter, maar omdat je nooit genoeg lubricant kan hebben voor het kleien is de LT misschien ook een goede uitkomst. Ik zou ze allebei nemen :grinning:
Thanks, ik denk niet dat ik op korte termijn ga kleien. Dan denk ik dat ik eerst de UQD aanschaf en tegen de tijd dat ik ga kleien een gallon LT.
 
Zo, vandaag even langs Bergschenhoek gereden. En het volgende opgehaald.

carclean_bestelling_met_dap500.jpg


Tim, bedankt voor de snoepjes! En de kerstkaart, in de brievenbus thuis lag er ook 1 :)
 
Hey Karlok,

Leuke uitbreiding op de collectie! Ik zie een fles SSR, houdt dat in dat je ook al aan het kleien bent geslagen?!
 
Xizer zei:
Hey Karlok,

Leuke uitbreiding op de collectie! Ik zie een fles SSR, houdt dat in dat je ook al aan het kleien bent geslagen?!
Nee, nog niet aan aan het kleien geslagen. Auto is half-jaartje geleden geklei-ed (hoe schrijf je dit) Denk dat ik ergens in maart-april weer ga kleien.

SSR1 hoort bij de 1e 100 DAP bestellers. Kleine fles was op bij tim, dus bijbetaald voor een grotere.