• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

karcher foam nozzle regelbaar

DC 1991

Detailing chief
16 sep 2013
148
103
32
Even een korte vraag

heb sinds vandaag de foam bottle van karcher 0,6l regelbaar

nu is mijn vraag voor het dikste schuim te creeeren opwat moet hij dan staan? + of -
 
Ik heb die ook. Wel iets meer Foam in t mengsel stoppen. Anders blijft de Foam niet zo heel goed plakken. Tapatalk via mijn  iPhone
 
Deze heb ik ook en werkt prima maar heb ook geen ervaring met een andere foam lance. Geeft de foamlance van de carclean site beter / dikker schuim als je dezelfde basis gebruikt? In mijn geval Chemical Guys Honeydew. Graag tips en ervaringen
 
Ik heb geen ervaring met die van Chemical Guys, maar de Monello Arctico Snow Foam geeft erg compact schuim, net zoals de Dodo Juice Apple iFoam.
 
minicooperparklane;n391334 zei:
Geeft de foamlance van de carclean site beter / dikker schuim als je dezelfde basis gebruikt? In mijn geval Chemical Guys Honeydew. Graag tips en ervaringen

De echte foamguns geven idd altijd een betere schuimlaag .
Het zit 'm vooral in de kop waar een speciaal gaasje in zit . Bij de meeste "standaardfoamlansen" die je gratis krijgt bij aankoop van de HD is het resultaat meestal "pover" .

Als je bij zo'n gratis/goedkoop ding je dosis verhoogt om meer schuim te bekomen , heb je wel meer kans dat je elke keer je waxlaag aan het strippen bent . Bij de duurdere modellen is dit niet/minder , al is alles afhankelijk van de hoeveelheid foamshampoo die je in de fles doet .