• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Karlok's twingo

Karlok

Detailing addict
23 sep 2008
144
62
2 weken terug, een bijna full-detail beurt gedaan. Had geen polish in huis, dus na cleanen 2 lagen Meguiars DC step-3 wax erop gezet.
Vandaag alleen de auto gewassen. Vond ik nog kras van 5 cm lang, ben bang dat ik die er zelf erin heb gezet tijdens het wassen (M. washmitt) of drogen (PB Drying towel), de kras zit namelijk in de linkerportier en niet eerder opgevallen. Heb wel gelijk geprobeerd de kras te minimaliseren met ScratchX en vervolgens een laagje wax.

Foto's vandaag genomen.

Twingo_27SEP08.JPG


Twingo_27SEP08-1.JPG


Twingo_27SEP08-2.JPG


Twingo_27SEP08-3.JPG


Krijg deze vlekken niet goed weg. klei ik niet goed?
Twingo_27SEP08-4.JPG
 
Netjes! Maar het is dan ook een nieuwe auto, wel een mooie vind ik in het kleinere segment.
Mis alleen iets voor de bandjes:p

Wat betreft die plekjes, klei haalt alleen vervuiling OP de lak weg, als die vlekjes ingetrokken zijn heb je een paintcleaner nodig , step 1 Meg's of SSR1.
 
Thanks,

Heb je goed gezien, heb nog helemaal niks in huis voor de wielen en banden. Moet mijn bestellingslijstje nog opstellen.
 
Komt allemaal in orde..Achter een paar maanden heb je zelfs veel meer in huis als nodig..;)

Wagen ziet er goed uit trouwens ,en idd die plekjes zou ik een aanpakken met een paint-cleaner..Het lijkt op wat op gedroogd water ,kalkplekjes..