• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kawouter stelt zich voor (nieuwe foto's RatStyle Punto)

Kawouter

Detailing addict
15 feb 2011
402
62
Hallo allemaal,

Ik ben Wouter, ben 25 jaar en kom uit Lelystad.

Ik heb afgelopen weekend een Punto Sporting gekocht uit 2000. Een knal gele. Nu is dit een hele lastige kleur omdat die snel vervaagd.
Dit is bij mijne dus ook gebeurt.

Ik hoop hier op het forum wat tips op te doen omdat te verminderen/tegen te gaan.

Groeten Wouter

Welkom in de wondere wereld van de detailverslaafde:jippie :lol

Enhu een voorsteltopic zonder foto`s is hier niks he:lol :lol .Dus show die foto`s:jippie

En veel leesplezier hier op het forum , dat ga je hard nodig hebben.En als je hulp wilt er is altijd wel iemand in de buurt die je erbij wilt helpen ( en anders ben je hier altijd welkom;) )

Hierbij foto's:

De werkzaamheden van vandaag staan er nog niet op.

Foto's zijn beetje gek uitgevallen omdat ik ze in de schemering heb gemaakt met me iPhone.

23379535.webp

23379534.webp

Ik wil er nog wel wat dingen aan veranderen, maar dat is voor op een ander forum:lol
Eerst het kleurverschil maar eens minimaliseren.

Zo, vandaag weer even bezig geweest. Maat tis wel erg koud buiten zeg.
Vandaag verder gegaan met het verwijderen van de zij stoot strips en een andere kentekenplaat houder gemonteerd zonder garage naam er op.

Hierbij wat foto's:

p1040876k.webp

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
p1040873i.webp

p1040885v.webp

p1040878e.webp

p1040883b.webp

p1040871.webp

Iemand een idee of deze deuk makkelijk is uit te deuken door een deukendokter? Hoeft niet gespoten te worden:
p1040879vw.webp

En dit is het setje dat ik gister heb gekocht. Zitten ook nog 2 poetspads bij en 2 doeken. Nu alleen nog een poetsmachine (voor mijn verjaardag :D )
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De To Do lijst:

Gele spiegels
Interieur volledig reinigen
Polijsten van de lak
Op termijn misschien andere en grotere velgen
Deukje er uit halen
Open lucht filter
Andere uitlaat (liefst helemaal anders alleen demper)
Heel misschien chip tunen
Open lucht filter
Andere pookknop
Gele handgreepjes
MK2B achterlichten

(jeetje wat een lijst toch nog)

Hey Eelco,

Jazeker dezelfde Wouter van SYS. Ben niet heel erg actief meer op SYS omdat ik nu geen audio meer heb.