• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kia Cerato.

kreidler

Detailing rookie
3 dec 2008
31
0
Het resultaat de Kia Cerato op de Easterwood meeting is met behulp van de mensen van Carclean wel zo goed geworden dat ik 'm toch wel hier moest posten. Ik expres gewacht op een regenbui zodat ik de geweldige beading van de Collinite 845 kan laten zien :grinning:.

Ik heb de auto gewassen met Meguiars Gold Class Shampoo. (Twee emmer methode en PB Washmitt)
Afgedroogd met de PB waffle weave.
Swirls verwijderen met PB SSR 2.5 en daarna 1.0.
Meguiars Polish step 2.
Collinite 845.
Voor het uitpoetsen heb ik de DAP 500 met diverse pads en diverse microfiber doeken.

oa935i.jpg

15hn9qb.jpg

14w3fy0.jpg

zks805.jpg

24oc709.jpg
 
Maakt tegenwoordig inderdaad allemaal niks meer uit... BH met de rotary, DC step 2 op stand 6... Moet kunnen! :D
 
Super strakke beading!!.. Ik ben er zelf ook weg van, deze was heeft een zeer goede duurzaamheid! :-b
 
Xizer zei:
Maakt tegenwoordig inderdaad allemaal niks meer uit... BH met de rotary, DC step 2 op stand 6... Moet kunnen! :D

Nou.... ik zag iemand met een rotary te keer gaan zaterdag, waar ik de rillingen van kreeg 8o Leek net of hij aan het gas geven was op een scooter :D en ik kreeg een flashback naar de filmpjes van The Master Detailer :D Dus niet alles moet kunnen ;)
 
Toppie man! En onthouden: lekker rustig aan doen, haastige spoed... ;)
 
Je vader zal heel blij zijn met zen bolide :)^

Heb zelf ook die wax besteld en me pakketje is op de post :)

Zal dus van het weekend ook mijn eerste stap in het advanced poetsen doen.
Eerst me avansis zal daarvab zeker een uitgebreide reportage maken.
 
Xizer zei:
Maakt tegenwoordig inderdaad allemaal niks meer uit... BH met de rotary, DC step 2 op stand 6... Moet kunnen! :D

Ik was van de week ook aan het spelen met de rotary en heb voor de gein ook de Black Hole aan gebracht met de rotary. Zwarte LC pad, laag toeren. Vond het niks, doe mij de excenter er maar voor.

Groet, Peter
 
Peter Jansen zei:
Ik was van de week ook aan het spelen met de rotary en heb voor de gein ook de Black Hole aan gebracht met de rotary. Zwarte LC pad, laag toeren. Vond het niks, doe mij de excenter er maar voor.

Groet, Peter

De Wax poets ik altijd uit met de hand en een Poorboys World Deluxe Mega-Mega Towel. Het gaat zo makkelijk, en dan heb ik nog wat meer controle.
 
stimpy68 zei:
Lekker spul he die Collinite 845? :heart_eyes:

Het kriebelt wel om de Collinite Marque d Elegance Carnauba Paste Wax - 915 te bestellen. De beading die ik daar van gezien heb is echt niet normaal meer.