• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

KIA SORENTO (PURE HORROR) FOTO'S TERUG TE ZIEN!!

Ik heb gisteravond al mijn fotos terug upgeload op photobucket en nu zijn ze weer van het forum verdwenen.
Moet er betaald worden voor photobucket?
ik kreeg een mailtje dat ik bijna over mijn limiet zat waarschijnlijk de reden dat ze er terug af zijn

Kunnen jullie mij verderhelpen of zijn er andere gebruiksvriendelijkere fotoprogrammas

Alvast bedankt
 
Dat komt omdat je in korte tijd teveel foto's geplaatst hebt. Iedere keer als iemand kijkt kost dat bandbreedte en na zoveel gig is het gewoon over voor deze maand.
Als je Pro gaat (dus betaalt) heb je geen limiet.
 
Bij (gratis gebruik van) Photobucket, zit je vast aan een bepaald datalimiet, 500Mb dacht ik.

Ik betaal zelf voor foto's uploaden bij fotoemmer voor een onbeperkt datalimiet.
Kost slechts 1,60 euro per maand (bij een jaar abbonement), dus die kosten vallen onwijs mee. :ja

Je kan je foto's ook (gratis) uploaden bij Imageshack, alleen duurt het eeuwen voordat de foto's fatsoenlijk geladen zijn in een topic.
 
Zet het anders op en eigen stukje webspace/homepage: in begin kijkt iedereen, daarna zakt het vanzelf weg, je provider zal niet zo snel moeilijk doen
( tenzij je uiteraard op 100 fora zit en mega veel mensen gaan kijken, maar dat zal wel meevallen )
 
Dibbuz zei:
Dat komt omdat je in korte tijd teveel foto's geplaatst hebt. Iedere keer als iemand kijkt kost dat bandbreedte en na zoveel gig is het gewoon over voor deze maand.
Als je Pro gaat (dus betaalt) heb je geen limiet.


Hey Dibbuz,

Als ik je goed begrijp begint het na elke maand terug van 0 dan,ik heb inderdaad al men details in 1 keer op photobucket gezet.
Natuurlijk staat er nu geen enkele foto's meer in mijn show offs die ik had aangemaakt :sob:

Bedankt in ieder geval al voor de hulp hoor

Groetjes
 
Foto's waren ècht tragisch, waarschijnlijk wegens hoog smerigheidsgehalte door Photobucket verwijderd/gescensureerd...:D

Maarruh is de jeuk nou al weg?? Desinfectie kosten wel in rekening brengen hoor....
 
onbeschrijflijk.....:s
nooit gezien in zo'n relatief jonge wagen.....ik denk dat je mooiere interieurs kan vinden op de sloop.

toch knap gedaan :)^

tip ivm met online foto's...zet ze op picassaweb...werkt heel goed en ze worden er niet afgegooid :klik