• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kijk op nanolex pure shampoo

detailing time

Detailing addict
13 nov 2017
93
53
28
Rotselaar
hallo iedereen

Ik heb over het laatst de nanolex pure shampoo een keer uitgetest en nu moet ik zeggen zeker een van de betere shampoo's om mee te wassen. De shampoo is goed glad om te wassen waardoor de wash mitt mooi over de lak gaat zonder het gevoel te hebben dat je love marks of dergelijke maakt. De shampoo heeft ook een heel aangenaam geurtje en ziet er vrij dun uit in vergeleken me de meeste producten. Nu ik heb deze ook in mijn foam gun gedaan met 50ml op 1liter en dit was niet het grootste succes als je graag een mooie dikke schuim laag hebt, maar wat ik wel zag is na het afspuiten van de wagen het wel vuil verwijderde. Voor mij is de nanolex pure shampoo zeker een goed product en zeker het proberen waard!
Voor de mensen die interesse zouden hebben hier is nog een bijpassend filmpje:
 
Ik ben wat over systematisch als het op auto’s wassen aankomt... maar het doet altijd pijn aan mijn ogen als iemand van voor naar achter wast inplaats van boven naar beneden.

Wat de shampoo betreft, en prima shampoo, maar niet 1 die andere doet vergeten.
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS
Ik kwam op een niet nader te noemen Duits “voertuig zorg forum” een aantal leuke testuitslagen tegen van waxen, shampoo’s borstels etc.
Daar was men nogal enthousiast over Surf City. De positie van vorig jaar staat tussen (haakjes).

Het rijtje:
  1. Surf City Garage Pacific Blue Wash & Wax Shampoo (1)
  2. *** niet bij CC verkrijgbaar ***
  3. DoDo Juice Born to be mild (2)
  4. *** niet bij CC verkrijgbaar ***
 
BTBM is toch al jaren een van dé shampoo's?!

Fantastisch filmpje, thumbs up
Foamen valt idd wat tegen
 
Yup, maar dacht dat DW is meer bekend, dan deze Duitse, dus laat ik een duit in ‘t zakje doen, @m@rio
Vond de uitslagen hier en daar bij sommige producten wel verrassend overigens.
 
Eens.
Daarbij opgemerkt dat ik graag mijn eigen mening van een product vorm en "lijstjes" vooral gebruik om te zien of meerdere anderen een product hoger ranken dan ik zelf. Met die shampoo vind ik het wel aardig te zien dat BtbM wel hoog scoort, maar dus niet op 1 terecht komt. Geeft weer aanleiding om reviews te gaan lezen...;)