• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

KIK's collectie

bedankt voor juliie reacties!

Ik weet dat hij 3 kilo is maar heb hem vanmiddag in de hand gehad en vond hem lekkeer stabiel aandoen en daar bij stoorde ik me er niet aan dat hij iets zwaarder dan gemiddelt is.


Zijn er verder nog voor en nadelen aan deze makita machine ?
 
ik ben er over uit!
heb de makita besteld heb gister avond nog hele tijd zitten lezen op internet over deze machine!
en ik vond hem gister zo goed bevallen!

maandag krijg ik hem waarschijnlijk!
ben benieuwt.:party:
 
het is inderdaad een veel gebruikte machine in het buitenland hier in nederland niet zo!
 
kan iemand me trouwens nog vertellen of de backplatte van de dap op de makita 9227 past ?
 
zijn hier verloop stukken voor? of moet ik een andere backplate hebben ? zoja welke ?
 
backin pla'te's in de maten 3/5.5 en 6.5 heb ik backing plate's van een rotary hebben inwendig draad een backin'van een dap heeft een draad eind uitwendig dus:ja
 
dat is dan duidelijk dat dat niet past!

verkoopt carclean backingplats die op de makita gaan passen ?
 
oke dan dankjewel!
dan moet ik die waarschijnlijk nog aanschaffen want bij de makita zit een 6 inch backingplate als ik me nu niet vergis!
en ik heb alleen pads van 5.5 en 2 van 6 inch...
dus ja
 
dan moet je indd een kleinere

de mee geleverde makita plate is als ik me niet vergis zo een hele simpelle dunne harde.
dat zijn klere dingen!

koop die van 3m of lake country (die flexi lake country vind ik persoonlijk het lekkerst)
 
oke ! ik heb al even zitten kijken de 4,75 inch van lake country gaat het denk ik worden!

nogmaals dank voor je hulp :)^
 
een 3 inch is erg makkelijk voor spotrepair pads(een must)draai op maximaal standje 3;)

Lake Country 2,8 inch Velcro Flexible Backing Plate
 
yes yes yes :party:

ik heb me makita eindelijk mogen ophalen!
gister was hij binnen en dus meteen opgehaald ben er helemaal gelukkig mee.

hier wat foto`s


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


heeft iemand ervarig met het schaap van makita ? zoja waar kan ik dat schaap voor gebruiken? of beter niet gebruiken?