• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleien gone wrong...

DimitriL;n387578 zei:
Super ! Spreekt één van jullie toevallig ook Frans ? Je zou het niet zeggen meschien op de forum maar m'en neederlands is niet zo goed :)
(ik woon in Dilbeek)
Frans is mijn moedertaal :)
En dilbeek is op 5 minuten van mijn deur.

Anyhow, laat iets weten via hier of pm als je interesse hebt.

(taal)probleem lijkt opgelost, en Dimitri de post waarin je schrijft dat je Nederlands niet zo goed is, is eigenlijk de eerste waar een paar taalfoutjes opvallen. In elk geval is het veel beter dan mijn Frans.

Hey iedereen,
ik heb ondertussen een DAP900 aangeschaft, met de nodige producten. Uiteraard zoals hier voorspelt is praktisch alles verdwenen.
Heb eers 2 Hits met Mezzo op oranje pad gedaan en voor af te sluiten SS1 op een wit pad. En zo bleek het probleem opgelost.... of toch bijna. Heb andere kleine problemen gehad tijdens mijn eerste polijst beurt maar daarvoor start ik een nieuwe topic want dit heeft er niet meer me te maken. Anyway toch maar een photo van hoe het was, en hoe het nu is. Toch bedankt voor jullie hulpaanbiedingen allemaal !

• Leuk
Reacties: GaetanDB