• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

kleien....

PeteRR

Detailing rookie
14 apr 2009
25
2
Oké als newbie hier mijn eerste vraag:

Ik wil vanavond gaan kleien, maar kwam er achter dat mijn spray op is. Klei heb ik nog, nu vraag ik me af of ik hier ook een ander glijmiddel voor kan gebruiken.

Ik heb nog een hele mooie fles Protech Finish spray staan, is deze daar voor te gebruiken? Of zijn er goedkopere middeltjes, bijv. een shampoo sopje??

BVD

PeteRR
 
Welke clay heb je ?

Heb je ook een ultimate Quick detailer of een QD+ / QW / Spray en wipe ?

Gr. Arjan
 
Ik heb hier de NXT 2.0 shampoo en de Mother's Gold Class staan, doe ik een van die 2 verdunnen in een spayer en dan kleien maar?? Iemand suggesties naar mengverhouding??

Klei is overigens afkomstig uit de Megs set, maar zoals vermeld, de spray is op :roll
 
Kleien met een shampoo heeft niet mijn voorkeur, waarom zou je op zoiets belangrijks bezuinigen? Poorboy's Spray & Wipe is een uitstekend product hiervoor en een stuk gladder / veiliger.
 
Het gaat mij ook zekers niet om de bezuininging (bestelling nr.2 komt er deze week nog bij je binnen :ja ), maar ik dacht dat ik nog spray & wipe had staan.... helaas niet dus.

En aangezien ik vanavond moet en zal kleien, was ik dus op zoek naar alternatieven. (Moet werken tot 18.00, dus naar de lokale shop is geen optie).

Ik probeer het gewoon eens uit met de shampoo. Lukt het niet, stop ik ermee en ga ik lekker op de bank hangen :D