• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Klein beetje vogelpoep, kan het kwaad?

JP030

Detailing guru
27 okt 2019
522
150
Gewoon een spraytje quick detailer? Of moeten we deze echt wassen? :eek:

poep - 1.webp

Wow... Hoe krijg je het voor elkaar.

Werd laatst nog raar aangekeken door een collega toen ik Spray & Wipe uit de kofferbak toverde en snel de paar spetters vogelpoep ging schoonmaken 'ah joh, dat gaat er toch gewoon in de wasstraat af..'

Nu het zonnetje weer meer z'n werk doet haal ik het liever z.s.m. weg.

Het is zelfs zo erg dat op dagen dat ik vanuit huis werk in ieder geval ff een check doe aan het eind van de dag of er vogelpoep op zit.. het zal er maar een paar dagen op zitten.

Klein beetje vogelpoep kan al kwaad ja..

Hoorde op warme dag onder het rijden een 'pok' ongeveer 2km van huis. Thuis aangekomen flinke bruine kwak op het zwarte dak en er meteen afgehaald. Toch lelijke plek. Direct gepolijst maar hielp nauwelijks. De volgende dag heeft mijn vaste schadebedrijf het opgelost maar moest daarvoor wel schuren.

Standaard staat er een IK pompsprayer met osmose water en een witte Monello kwast klaar in de garage om 'ongelukjes' te verwijderen.
In de auto's altijd 0,5L flesje AH bronwater, kwast en MF doek aanwezig.

En.. op ons balkon 6 hoog ligt een Nerf supersoaker om op duiven te schieten die op buitenste raamkozijn zitten.
Mijn garage zit er recht onder en zelfs de deur zit elke keer onder de duivenstront. En dan moeten de meeuwen nog komen..