• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleine detail VW Bora

Archiebald

Detailing chief
20 jan 2012
376
85
Na een, behoorlijke, tijd(je) hier niet meer geweest te zijn maar ook niet echt meer wat aan detailing te hebben gedaan had ik vandaag gelukkig weer wat tijd te besteden aan de auto. Het was dan ook zeer nodig!

M'n stappen van vandaag:

Heb hem eerst 2 maal gewassen in de wasbox met poorboys super slick & suds. Beide keren met een verse washmitt en het 2 emmer systeem. Hierna afgedroogd met de CSF drying towel..

Daarna ben ik naar De Hallen in Weesp gereden. Ik heb daar al eens 2 fotoshoots gedaan en mag daar ook af en toe binnen staan om m'n auto te doen. Met dit weer is dat toch wel ideaal hoor!

Daar ben ik eerst begonnen met de auto te kleien.
Hierna in een laagje PB EXP gezet, die een half uurtje/45min laten curen.
toen afgetopt met 2 lagen Collinite 915 wax
Banden in de bandenzwart,
trims in de AF trim dressing,
achterruit ook gewaxt,
voorruit in de RainX.

VAN:
2cyim9x.webp

msfvd4.webp

2v19s81.webp

34tdahg.webp

2wfsgt3.webp

NAAR:
nmkku8.webp

i2501y.webp

2137lh.webp

3026yrd.webp

2zoaydy.webp

Staat er weer prima bij !
Ik heb de indruk dat je koplampen een polijstbeurtje kunnen gebruiken.....zo zie ik het toch op de foto' s . :weetniet

ziet er weer netjes uit. hiervan gaan mn handen toch wel kriebelen om mn eigen auto ook even "snel" aan te pakken.
lijkt wel alsof de auto veel orange peel heeft.

grandscenicman;n413782 zei:
Ik heb de indruk dat je koplampen een polijstbeurtje kunnen gebruiken.....zo zie ik het toch op de foto' s . :weetniet

Die hebben ze als eens gehad, IK krijg ze niet beter :( Twijfel tussen het door een pro laten doen. Of nieuwe te kopen.....

@Nick, heel goed gezien, daar heeft de Bora behoorlijk last van ja :( :( :(

Vandaag de Bora maar weer even gewassen. Wat lag er een bende op de weg afgelopen week! :'(

k9yw6q.webp

2n6vlua.webp

10pq5uh.webp

2w4letd.webp

2hga610.webp

3020yog.webp

:love:love

Geen overzichtsfoto, een gepoetste Bora kennen jullie nu wel :lol