• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleine uitbreiding website! Navigatie uitgebreid: Merkenoverzicht, Nieuwe producten en Aanbiedingen

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.660
200
Berkel en Rodenrijs
Sinds een aantal dagen hebben wij ons menu aan de linkerzijde uitgebreid. Vanaf nu is het mogelijk om gemakkelijk de nieuwe producten, de aanbiedingen en het merkenoverzicht te raadplegen.

Uit reacties van bezoekers bleek dat deze links als waardevol werden beschouwd en dus hebben we ze aan onze site toegevoegd.

Navigatie.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goede aanvulling! Ik kan trouwens niet ingelogd blijven op Carclean.com terwijl ik wel het vinkje aanzet van ingelogd blijven. Op het forum nergens last van, gaat puur om de home site zeg maar. Dus kan niet standaard in m'n winkelwagen kijken. vreemd he. En nee, dat ligt niet aan m'n cookies ofzo, op welke site dan ook werkt het nl. wel. Meer mensen last van?
 
Ja ik blijf ook niet langer dan een uur ingelogd met Firefox.

@ Tim: Hoelang gelden de aanbiedingen? Of per hoeveel tijd komen er nwe?
 
ladybug zei:
@ Tim: Hoelang gelden de aanbiedingen? Of per hoeveel tijd komen er nwe?

Dat is ook een vraag van mij. Kan niet zien vanaf wanneer tot wanneer een aanbieding geldt.

Ik gebruik vaak het merkenoverzicht (had het dus al wel gevonden door naar beneden te scrollen ;)
Handig dat het nu er bovenin bij staat!!! :)^
 
Havanna zei:
Goede aanvulling! Ik kan trouwens niet ingelogd blijven op Carclean.com terwijl ik wel het vinkje aanzet van ingelogd blijven. Op het forum nergens last van, gaat puur om de home site zeg maar. Dus kan niet standaard in m'n winkelwagen kijken. vreemd he. En nee, dat ligt niet aan m'n cookies ofzo, op welke site dan ook werkt het nl. wel. Meer mensen last van?

Hee dat is vreemd! Firewalletje?

Gebruikt je Internet Explorer of Vuurvos (Firefox dus)

ladybug zei:
Ja ik blijf ook niet langer dan een uur ingelogd met Firefox.

@ Tim: Hoelang gelden de aanbiedingen? Of per hoeveel tijd komen er nwe?

Hmm is dat niet een functie in Firefox (Beeeeeeeeeeert!)

Aanbiedingen verschillen meestal een week of 3 zijn ze toch wel geldig. We zetten het op de lijst dat er een start- en einddatum bijgezet wordt.
 
Ik kan ook niet ingelogd blijven. Maakt niet uit welke pc, wel/geen firewall en of ik thuis of op mijn werk ben. Moet altijd opnieuw inloggen...
 
Ik kan wel een "tijdje" ingelogt blijven... laten we zeggen een uurtje tot maximaal 2 uur...
Daarna mag ik mezelf opnieuw inloggen, steeds vink ik ook dat dingetje aan, maar mag niet baten...
Draai trouwens wel op IE 7.0 i.c.m. Vista :roll :weetniet

Trouwens, hang ik wel aan een draadloos netwerk thuis, welke uitgerust is met de nodige firewalletjes volgens mij,
Daardoor heb ik er ook nooit een virusje op zitten :cool:
 
Ziet er inderdaad erg goed uit Tim, erg handig! En dat ingelogd blijven is hier hetzelfde, heb ik Tim een maand of 3 geleden nog al eens op geattendeerd als ik me niet vergis.
 
Oke, ben ik iig dus niet de enige die daar last van heeft. Niet dat het heel erg storend is, maar just to let u know ;)
 
Ik had de linkjes inderdaad al aantal keren gebruikt... Handige aanvulling...

En qua inloggen hier hetzelfde verhaal... Max aantal uren, daarna opnieuw inloggen.
Ik gebruik I.E. 7 met XP
 
Hmm, ik heb juist het tegenovergestelde, maar dan in de webshop.

Het lukt mij namelijk regelmatig niet om uit te loggen. of dit een bugje is of een sluwe marketingtruc van Tim weet ik niet ;)
Op één of andere manier vindt de software kennelijk dat ik nog niet genoeg besteld heb of zo.

Een nieuw venster of tabblad en dan afsluiten werkt niet. Alle pagina's afsluiten, daarna IE7 weer openen, naar de webshop gaan en dan weer uitloggen is de enige oplossing.

(koekjes en tijdelijke bestanden etc. worden dagelijks opgeschoond, ook maak ik geen gebruik van Auto. invullen of iets dergelijks).
 
Ik heb de timeout van het login-cookie wat opgeschroefd, plus nog een paar kleine wijzigingen in de configuratie doorgevoerd, dus het zou nu beter moeten gaan. Ik hoor graag de resultaten! :cool:

@Anabasis, als de cookies dagelijks geschoond worden zou je dan automatisch uitgelogd moeten zijn, heb je er na een dag nog steeds last van?
 
@Bert:
Nee, ik zorg er wel voor dat ik niet meer ingelogd ben in de webshop als ik er niets meer te zoeken heb.
Thuis maakt het niet zoveel uit, maar op het werk wel, als ik vergeet om mijn bureaublad te vergrendelen (automatische lock is pas na 10 minuten) wanneer ik even niet achter m'n scherm zit.
Je hebt soms van die grappige collega's...

De cookies worden dagelijks opgeschoond, maar ik log altijd liever handmatig uit, zodat ik zeker weet dat ik niet meer ergens ingelogd ben.
Het ene systeem logt je automatisch uit na 30 minuten ne het andere systeem kan je doodleuk een week ingelogd laten, ook al is er geen activiteit.

Ik houd het het de komende tijd wel in de gaten of het uitloggen vlekkeloos gaat of niet.
Alvast bedankt in ieder geval!
 
Mooie upgrades! Merkenoverzicht gebruik ik ook vaak, maar dit scheelt scrollen. :cool:

Heb ook Firefox, en werd ook automatisch uitgelogd op de site...
 
Anabasis zei:
Ik houd het het de komende tijd wel in de gaten of het uitloggen vlekkeloos gaat of niet.
Je zou het wel verwachten he, van een webshop met het woord clean in de naam ]d~^ :D

@Bert, bedankt... We worden altijd wel op onze wenkjes bediend. U is een topper! :party: