• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleine vraag van Shampoo-Freak

Stephan

Detailing chief
24 jan 2012
656
103
38
Hasselt
Hoi Iedereen,

Ik hoor dat veel mensen een waxverslaving hebben (Dr Pepper etc) maar ik heb iets met shampoo's voor auto's.
Momenteel heb ik er al wat versleten, DDJ BTM + Sour power, Megs Goldclass + UWW, Chemical Guys Maxi Suds II, Glossworkz, Honeydew, Citrus wash & Gloss, Monello Lavare, Mothers...

Nu zou ik graag wat 'high end' of andere shampoo's zoeken voor mijn eigen Sint-cadeau .

Wat zoek ik in een shampoo??

- lekkere Geur
- Zéér goede glijdende eigenschappen
- Mss een mooi laagje na het wassen
- economisch aspect boeit me minder omdat het wassen mij relaxed maakt .

(ik loop wel altijd na met Detailerspray maar ik zie bv dat Glossworkz meer toevoegd dan bv Mothers).

De 2 merken waar ik naar neig is Pinnacle + Wolfgang.

Heeft iemand anders nog tips voor mooie shampoo's of heeft iemand overschotten van + - 250ml die hij wilt verkopen aan mij????
Als iemand een zaakje wilt doen, PM me, we komen er zeker uit!

OF weet iemand een plaats waar je in de Benelux Pinaccle en etc kan bestellen?
Wolfgang is te krijgen bij CC. Dus dat weet ik al

Grtz

Stephan
 
Hoi jij,

Ik heb zelf ook meer met shampoo dan met wax en door de jaren heen heb ik er al wat versleten.

Topper voor mij blijft BTBM, naast Duragloss 901.
Ik heb zowel de Wolfgang als de Pinnacle shampoo in huis gehad. De Wolfgang was goed, maar BTBM vind ik beter.
Wat de Pinnacle betreft: da's de duurste shampoo die ik ooit heb aangeschaft; geen slechte shampoo, maar kon zijn hoge prijs niet waarmaken.

Je zou ook eens kunnen kijken naar Monello Lavare. Uit het segment BTBM en is er nu ook in 250ml flesje. Zelf heb ik deze nog niet gebruikt overigens.
 
Ik blijf aandachtig meevolgen:grinning:

Ben nog wat aant surfen geweest.

Adams ook eens bekijken :), merci voor de tip

Wat denken jullie van;

- Wolfs Satin Silk Shampoo
- Gloss-it (rode shampoo)
- Autofinesse Avalanche
- Jeff Werkstät
-Poorboys
- Mitchel and King
......
 
Mitchel and King zou ik dr. Pepper even voor benaderen. Is hij echt mega enthosiast over en waarschijnlijk terrecht! Als je adams sample wil hebben geef je maar n gilletje ;).
 
Ik gebruik de Lavare en beide shampoos van Poorboys en wil niet anders meer!

BTBM ben ik persoonlijk niet zo weg van maar heb zelf ook vrij weinig met Dodo Juice:(
 
De SPA / SPA V2 by Mitchell and King vind ik een heerlijke shampoo...
En SUPER geconcentreerd ook nog eens. ;)
 
Mocht je intresse hebben in een sample pb super slick & wax hoor ik het wel middels pm.
Ik heb em zelf nog maar 1 keer gebruikt en zag achteraf dat ik eigenlijk te voorzichtig was met de hoeveelheid shampoo.
Btbm is voorlopig nog mijn favoriet...
Hoe vond jij de sour power?
 
De sour power vind ik ook zeker lekker werken, gebruik ik vaak in de winter door zijn wax toevoeging.
 
Misschien een opmerkelijke, maar die geurrr :heart_eyes: :heart_eyes:

PCW Wash Lotion.
Schuimt niet, maar die geur is echt mega lekker!
Zou het bijna opdrinken en mezelf er mee wassen :-b
 
Wolfs chemicals satin vind ikzelf een erg fijne shampoo.
Ook g-wash van gtechniq ben ik er tevreden over, deze ruikt echt lekker naar kersen.

Wat ik ook een pretttige shampoo vond is nanolex reactivating shampoo.
 
Hey iedereen,

Bedankt voor ieders inbreng :)

@ Rik, ik vond de sour power niet slecht maar ook niet de beste.

Ben momenteel met Dr. Pepper een zaakje aan het sluiten voor de Pinnacle met zaino en Gtechniq Gwash.

Dan ga ik nog bestelling plaatsen bij CC voor Autobath & Gyeon. Mss komt er dan nog wel een sampeltje mee van Tim van een ander merk :) (hint hint:-" )

Dan heb ik wel weer wat leuks voor de komende tijd :).

Als mensen mijn toppers zouden willen, dat is voor mij DDJ BTM, Glossworkz en Goldclass.

Grtz

Stephan