• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleine vraag van Shampoo-Freak

ivo's;346330 zei:
SN schuimt niet en heeft geen geur...

Klopt inderdaad, maar wel een heel fijne shampoo. :heart_eyes:

Ook de White Satin van Wolf's Chemicals is een heel lekkere met heerlijke citrusgeur en lekker schuim!
 
IK gebruik nu pb super slick & wax en monello lavare en mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar de Monello !!, glijd en schuimt veel beter.
 
Ik heb die pb super slick & wax ook en ik zal em ook wel opmaken maar ik vind em een beetje tegenvallen.
BTBM en Goldclass vind ik dan een stuk beter.

Zo heb ik nog een aantal flessen en als die op zijn ga ik de Monello ook nog eens proberen.
 
Eventjes ter zijde, maar mijn bevinding over de PB super slick and suds is dat deze niet erg schuimt, ook al overdose ik deze..
Iemand dezelfde bevinding?

Anders zal ik er een maatbekertje erbij halen om het perfect te doseren.

EDIT: Hetzelfde met Lavare trouwens, ze schuimen wél lekker in de emmer, maar eens ik met de mitt over de auto wrijf, dan zie je amper schuim.
 
Weet ik, maar ik zag al veel foto's hier langskomen op het forum waar wel schuim op de auto was dus ik dacht dat ik iets fout deed.
 
Veel hangt ook af van de hardheid van je water en hoe je de emmer vult, ik doe eerst halfvol met warm water (zeker in de winter), dan de shampoo erbij, en dan de tuinslang erin. Beide shampoo's schuimen dan redelijk. Maar voor mij moet er nu ook geen schuimtapijt op de wagen, ik wil nog zien wat ik doe ;)