• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleur of niet op remklauw

Geel neen, blauw in mijn optiek ook niet, teveel blauw en daarbuiten ook niet echt een kleur voor remmerij.

Standaard misschien wel het meest luxe, ziet er super strak uit.
Juiste kleur rood bevalt me ook wel, komt kleur achter licht weer terug.
 
Ik heb ook rood, en die blijven mooi rood.

Bij mijn auto hoort het, anders zou ik nooit voor rood gaan denk. Te doorsnee.

Over het algemeen vind ik geel erg mooi staan bij blauw, alleen niet het geel van de foto.

Goud kleurig is idd ook erg dik op deze auto.
 
Als het de RS versie was had ik geel gezegd, gezien RS in geel gehuld is.
Rood staat naar mijn idee beter bij een zwarte auto + donkere velgen, (thnx voor het idee, weet nu welke kleur ik mijn remklauwen wil hebben).

Omdat jou GT blauw is met zilverkleurige velgen zou ik, of heel donker blauw of baby blauw.

EDIT: nu ik er nog even over na denkt, omdat je zilverkleurige velgen hebt en de auto in het blauw best vel is, zouden echt zwarte remklauwen volgens mij ook wel echt gaaf staan.
 
Laatst bewerkt:
Zwart, fluo geel/groen, geel, goud of gewoon zilver. Moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook nog twijfel aangezien ze nu zwart zijn maar ik fluo geel/groen mooi vind (zoals R400 concept). Echter zou ik dan graag dat accent nog ergens terugzien (zoals de GTI dat in de koplampen en gril heeft).
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Ik heb geen mening hoor, wel interessante discussie, maar bij geel krijg ik hybrid ideeën en bij goud komt WRX bij mij naar boven. :innocent:
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik denk dat geel in werkelijkheid wél goed zal staan, doordat het in de schaduw zit, en dus minder opvalt als in de fotosoep. Zilvergrijs lijkt me in dit geval ook een mooie optie. Rood vind ik teveel wannabee-GTI, en blauw gaat nooit mooi matchen met je lakkleur.
 
Weet je dat zeker? Standaard brembo remmerij is zilver/grijs van kleur, en als je het cup-onderstel erbij koopt zijn ze rood van kleur...

Klopt. Hier heb je gelijk in.
Toch vindt ik persoonlijk gele remklauwen bij de R.S. beter staan.

Geel is de kleur waar R.S een special lak van heeft en hier ook de branding van het model mee gedaan wordt.
Net zoals blauw de kleur van de GT is.
Overigens kan ik wel met juistheid zeggen dat GT van binnen ook blauw accentueert.
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS
Toch vindt ik persoonlijk gele remklauwen bij de R.S. beter staan.

Helemaal mee eens! ;)
Ik zou ze op de blauwe Megane 4 GT gewoon zilver / grijs laten of anders exact dezelfde kleur blauw als op de auto.

&mode=thumbnail&size=large.jpg
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS