• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleurlak op kunststof achterkant stoelen.

Lowlands

Detailing rookie
7 okt 2010
287
0
Die zijn beschadigt,en nou zou ik wel eens willen weten waar mee je dat kan herstellen.Het is duidelijk geen soort autolak,maar een vullende lak.Weet iemand waar ik die zooi kan kopen??
 
Misschien wel, maar kan je geen foto toevoegen?
Dat zou alles een beetje kunnen verduidelijken.
Groetjes Mini.
 
hoi lowlands
wat je eens zou kunnen proberen is de valma kunstofverf.
verkrijgbaar in antraciet en zwart.ik gebruik het voor mijn kunstof bumpers en werkt goed,voor het mooie met de kwast aanbrengen,ipv het sponsje wat er op zit. gewoon verkrijgbaar bij carclean.

groetjes rene.
 
Mooi!Maar mijn stoelen zijn aan de achterkant grijs,even als de rest.Maar ik maak wel even een paar foto's.
 
Denk gewoon naar een goede verfspeciaalzaak en een busje verf laten maken op kleur? Alleen als er relief in zit wordt het lastig.
 
Er zit wel relief in,maar dat zit in de kunststof er onder.

En aan welke verfspeciaalzaak denk je aan ?De Beer in Lelystad??
 
mk-us zei:
9 van de 10 winkels waar ik tegenwoordig in heb gezocht,bleken al lang verhuisd of failliet te zijn!Dus ik vertrouw dat Google niet meer zo.Heb al veel kilometers gemaakt op zoek naar die winkel die misschien nog niet weg was.En dat doe ik niet meer.}:)w
 
Dibbuz zei:
Elke goeie verfzaak kan verf maken op kleur.
Oja?Nou ben al bij een paar zaken geweest die,vroeger,verf mengde,maar gestopt zijn.Bovendien is het toch een speciale verf volgens mij. Het lijkt wat rubberachtig en zacht.
 
@Lowlands: dan bel je toch van te voren of ze überhaupt nog bestaan, en zo ja of ze het kunnen ?
Zou niet blindelings gaan tuffen idd
 
mk-us zei:
@Lowlands: dan bel je toch van te voren of ze überhaupt nog bestaan, en zo ja of ze het kunnen ?
Zou niet blindelings gaan tuffen idd
Een aantal van die zaken heeft geen website,kan dus niet bellen.Moet je weer telefoonnummer gaan vragen,enz.enz.Kijk,ik weet dat Beers in Lelystad zit,al ben ik er nooit geweest.Ik zal die wel bellen.


En die blijkt er ook niet meer te zitten!Ik bedoel maar!:|
 
Dr.vinyl prima service! Heb daar eens een A3 het dashboard laten repareren. Zaten van die prachtige telefoonhouder gaten in. Was na de behandeling helemaal weg!
 
Lowlands zei:
9 van de 10 winkels waar ik tegenwoordig in heb gezocht,bleken al lang verhuisd of failliet te zijn!Dus ik vertrouw dat Google niet meer zo.Heb al veel kilometers gemaakt op zoek naar die winkel die misschien nog niet weg was.En dat doe ik niet meer.}:)w
Ze hebben tegenwoordig telefoons uitgevonden waarmee je op afstand even kan checken of ze er nog zijn en of ze verf op maat kunnen maken.
Scheelt je een hoop benzine ;)
 
Ik wou eerst email aanraden maar uit eigen ervaring blijkt dat weinig bedrijven dagelijks de email beantwoorden. Dan is bellen wel handiger :)
 
Lowlands zei:
Een aantal van die zaken heeft geen website,kan dus niet bellen.Moet je weer telefoonnummer gaan vragen,enz.enz.Kijk,ik weet dat Beers in Lelystad zit,al ben ik er nooit geweest.Ik zal die wel bellen.


En die blijkt er ook niet meer te zitten!Ik bedoel maar!:|


Even een herhaling.