• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kleurverschil achterscherm en achterportier, is dit op te lossen?

gerco

Detailing rookie
11 aug 2009
3
0
Hallo ik ben gerco en in het bezit van een zwarte BMW 320i uit 2006 (E90)

Als de auto in de zon staat is goed zichtbaar dat het achterscherm (behalve tankdop) en het achterportier een keer overgespoten is.Als de auto uit de zon staat of bij bewolkt weer zie je er nagenoeg niets van.Het gespoten deel van de auto is gewoon iets donkerder gespoten,wat met zonlicht dus mijns inziens best wel opvalt.Is hier iets aan te doen behalve spuiten?Is er bv hele goede zwarte was wat het kleur verschil kleiner maakt of zijn er andere oplossingen voor?Hij is ook in de Flon 4000 gezet zes maanden geleden.Is dit nog een bezwaar voor een evt volgende poetsbeurt? groeten Gerco

Is er bv hele goede zwarte was wat het kleur verschil kleiner maakt

]-0

Sorry moest hier even op reageren op die manier ;) Dit soort "waxen" helpen voor geen meter, je brengt een gekleurd laagje aan op je lak, wat na enkele weken weer verdwenen is, net als schoensmeer. Totaal nutteloos.
Ik denk dat het kleurverschil terug te leiden is naar het spuiten, dat is een mooie egale redelijk krasvrije laag, de rest van de auto niet, hierdoor lijk je kleurverschil te hebben.

Een foto er van zou wel helpen ;)

Flon4000... jammer dat je het genomen hebt hopelijk heb je er niet teveel voor betaald. Dat beperkt eigenlijk de behandeling van je auto tot wassen en waxen met een pure wax. Wil je lakcorrectie, kleien, cleanen e.d. gaan doen,dan is de laag weg.

Ik zal er overdag een foto van maken en m plaatsen,maar als ik m echt ga cleanen en van voor af aan begin,zou dat evt een oplossing zijn?Heb volgens mij 125 euro betaald,maar de vliegen gaan er niet makkelijker af naar mijn idee.Glimt wel voldoende.Bedankt voor de snelle reactie!