• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

kleurverschil na polijsten.

Ik had laatst nog een auto met soortgelijk iets. Een Donkerblauw VW, na het polijsten werd deze lichter. Bleek dat er Poor Boys Blackhole (Glaze met een donker effect) op zat.
 
goede dag. vorige week heb ik de motorkap van mijn auto gepolijst. nu zie ik (vooral in de zon wat logisch is) een kleurverschil. mijn polijstkunst is goed maar nu heb ik een idee dat ik iets niet goed doe.

nu heb ik gelezen dat je het beste na het polijsten een ontvetter eroverheen kan gooien omdat er olieen in je polijstmiddel zit. zou die ontvetter een middel zijn om die kleurverschil weg te halen
Gyeon prep kun je gebruiken om de lak te inspecteren/ontvetten.
Na het polijsten de auto met lekker warm water wassen helpt ook om van polijstmiddel en het evt stof af te komen.