• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Koch Chemie

Zelf ben ik in bezit van Koch chemie Fse (detailspray welke ook kalkvlekjes tegen gaat) en ik vind dat best aardig spul .
Vandaag heb ik eens de motorkap van de Prius afgenomen met 4 detailspray’s.
IMG_6935.webp

Alle 4 deze detailspray beschouw ik als toppers en echt super veel verschil is er niet echt ,al vond ik vandaag dat Nanolex Final finish en Koch Chemie Fse de lak iets gladder afwerken. Nogmaals het zijn alle 4 toppers en de verschillen zijn imo erg klein.
Final finish gaat ook verse kalkvlekjes tegen trouwens.
Hieronder wat er op een fles FSE staat:
IMG_6937.webp

Vanochtend en zojuist heb ik een deel van de lak afgenomen met een doek en FSE redelijk ruim opgespoten om te kijken of er streperigheid op zou treden en hoe makkelijk je dat dan weer wegkreeg .Zowel vanochtend als zojuist in de zon is evt streperigheid zonder moeite weg te wrijven .Mocht je wel een stukje vergeten dan is naderhand nawrijven afdoende ook dan is de “streeperigheid” zo weg.

Laatst bewerkt: