• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Koen's collectie

Hierbij nog eens een update van mijn collectie...

Enkele 3m polijstprodukten en de geurtjes van PB:
z%203m%20polijstprodukten.jpg



Na een demo gezien te hebben, ook eens enkele producten van Festool besteld (MPA 5000, MPA 8000 en MPA 11000 samen met de reiniger en enkele pads...)
z%20festool%20shinex%20rap%20150%20in%20systainer.jpg


z%20festool%20polijstprodukt%20mpa%2011000.jpg


z%20festool%20bloemvormige%20schuurklevertjes.jpg



Na de zeeeer goede ervaringen met de Festool Shinex RAP 150 en de RAP 80, uiteindelijk ook "het beest" van Festool aangekocht (de ROTEX 150) :-b Vandaag voor de eerste keer mee gewerkt in samenwerking met de MPA 11000 en de Monello Finale. Ook weer een zalige machine van Festool. Wil in de toekomst niets anders meer. De oude vertrouwde DAP 500 en 900 blijven ook in de collectie aanwezig. Natuurlijk ook zeer prettig om mee te werken.
z%20festool%20rotex%20150%20fe%20in%20systainer.jpg


Aangezien ik een aantal klanten heb waarvan de wagen 2-wekelijks gewassen moet worden, ook maar een kwalitatief betere hogedrukreiniger gekocht dan de Kärcher die ik al had. Hiernaast ook de nodige fatsoenlijke emmers aangekocht die vele detailers reeds in hun bezit hebben.
z%20kranzle%201151T.jpg


z%20wash%20en%20rinse%20gritguard%20emmers.jpg



Daarnaast nog enkele uitbreiden van detailersprays, DJ waxen, Meguiar's soft buff pads, enz...
z%20verz.%20detailers%20sprays.jpg

z%20verz%20dodo%20waxen.jpg

z%20meguiars%20spot%20buff%20pads%204%20inch.jpg



De metro vac 'n blo kon niet aan de collectie ontbreken...
z%20metro%20vac%20n%20blo.jpg


En deze viervoeter (lees mopshond) is sinds enkele maanden bijgekomen in onze gezinscollectie :party:. Hij komt er regelmatig bijzitten tijdens het detailen of opruimen van doeken en pads...
z%20bobke.jpg




En deze toestellen (Flex VRG3401 en de Kärcher K5.85) zijn ondertussen te koop. Wie interesse heeft of meer info wilt, stuur gerust een pm

z%20flex%20vrg%203401%20zijaanzicht.jpg

z%20flex%20vrg%203401%20in%20originele%20doos.jpg

z%20karcher%20k5.85%20voor.jpg


wordt binnen enkele maanden weer vervolgd :D
 
Waar is deze winkel te bewonderen hahaha :p
ERG GROTE collectie is dit zeg..... gewoon het hele assortiment van CC + wat extra!!!

Die dodo juice wax collectie:heart_eyes: :heart_eyes:
 
Echt een supercollectie!!

Mag ik vragen waarom je de Flex wil verkopen? Ik twijfel namelijk tussen deze machine en de DAP 900. En wat is het voordeel van je nieuwe aanwinst de Festool Rotex RO 150 boven de andere machines?
 
Bedankt voor de fijne reacties. Collectie is tot stand gekomen door hard werken (zelfstandig bijberoep) en een goed vrouwke die de opvoeding van onze beide dochters voor een heel groot stuk voor haar rekening neemt !
 
Die Rotex ga je geen spijt van krijgen,heb m zelf ook.
Binnenkort word deze aangevuld met de Ro90.
Zou alleen als ik jou was de aansluiting voor de stofafzuiging verwijderen,dat geeft je net wat meer bewegingsvrijheid.
 
@bart123
Ik heb die stofafzuiging vandaag idd verwijderd. Werkt idd nog makkelijker. Ja de Ro90 staat me ook wel aan. Van de RAP 80 ben ik ook zeer tevreden. Lekker klein toestel voor moeilijke bumpers en ook voor krassen weg te werken rond de deurklinken. Ik wacht alleen nog op de systainer voor dit toestel. Dan is alles mooi opgeborgen.

@BK en anderen
Bedankt voor de reacties. Dit forum is gewoon zalig om de avonden door te brengen :)
 
Ik hoop dat je ook alle spullen gebruikt, want anders zou het echt zonde zijn moet ik eerlijk zeggen...

Wel een collectie zeg, petje af.
 
Man, man, man, ik sta echt met verbazing te kijken8-())

Wat een collectie heb je zeg, erg mooi:)^ en de uitbreiding in de gezinscollectie is ook leuk;)
 
Met recht een mooie collectie :party:
Ben er nog steeds niet over uit waarom mensen 15 soorten wax in de kast willen hebben, maar goed, zo heeft iedereen godzijdank wel z'n eigen afwijking ;)

Stiekum al benieuwd naar een volgende update, want ik mag toch aannemen dat het verlanglijstje nog niet leeg is hè :-b

Greetz,

P@rick
 
Indien je veel ervaring hebt met verschillende polijstmachines mag ik dan vragen welke machine jijzelf het fijnste vind werken en welke machine jij de beste prijs/kwaliteit verhouding vind hebben? Ben namelijk aan het rondkijken voor een rotary aangezien ik me steeds meer begin te ergeren aan de snelheid van de DAP.

Mooie en complete collectie heb je zeg:)^
 
8-()) wat een collectie. Dat je er nog wijs uit wordt, zoveel keus :weetniet

Zeker weten dat dit geen foto's zijn van het Carclean magazijn???
 
Iedereen bedankt voor de fijne reacties

@ -Dries- : alle spullen worden niet meer of nauwelijks gebruikt. Er zijn er enkele (zoals bv M66) die ik bijna nooit meer gebruik maar je weet nooit dat je dit spul nog eens tevoorschijn kan halen. Ik doe in ieder geval niets weg van mijn producten. Maar ja met zo'n collectie kan het ook niet anders, denk ik....

@ Marijn : Ja, onze mops is hier onze grote vriend. Hij is zo lief naar iedereen en alle andere honden. Een hond om iedereen aan te raden. Dit is ondertussen onze 2de mops. De vorige eind juni 2010 moeten laten inslapen....

@ Havanna : soms denk ik ook, wat ga ik er allemaal mee gaan doen, maar 2 minuten later is er weer een bestelling gedaan bij Carclean.com en zit er weer een wax-ke of 2 bij de bestelling... Toch wel plezant om af en toe eens af te wisselen.
Verlanglijstje is idd niet leeg. Ben nog op zoek naar een hele goede en krachtige, maar compacte compressor. Goede raad is altijd welkom. Voor de rest nog wat Swissvax producten en waxen natuurlijk :)
Collectie zal hier en daar nog eens ge-update worden...

@ miikey : ben ooit begonnen met de rotary van Flex. Fijn toestel, ligt ook goed in de hand, laagste toerental ligt al redelijk hoog en het toestel wordt na intens gebruik knalheet. Heb er wel al uren en uren plezier aan gehad. Dan DAP toestel leren kennen, ook zeer gemakkelijk in de hand om mee te werken maar vind ik persoonlijk, mist het soms wat kracht.
Beste machines zonder twijfel, elk machine van Festool. In het begin van het detailen is dit allemaal duur maar als je zoals ik, een 4-tal auto's per week polijst is een dergelijk toestel een grote en nodige luxe!
Het hangt er maw allemaal een beetje vanaf waarvoor het moet dienen en hoe vaak het gebruikt wordt en wat je er ook aan wil spenderen.
Mocht je nog wat info nodig hebben, pm me gerust

@ SLK : foto's van het Carclean.com magazijn. Was het maar waar dan had ik ook zo een superdeluxemega- detailruimte met poetsbrug :)

@ zuidwest : ja mijn eigen wagen wordt sinds kort om de 2dagen volledig gekleid, gepolijst en gewaxt. Er staat momenteel nog 7 micron verf op de wagen. Ben ermee moeten stoppen !!!! :)