• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Korte intro

Sheeting ziet er prima uit (het water loopt soepel weg), alleen zoals aangegeven doe je het met de verkeerde straal. Je kunt een kitje kopen zodat je de waterstop opheft, maar dan komt er mogelijk vol gas water uit je slang en dat spettert als een malle; dus moet je de kraan zachter zetten. Andere optie is een nieuw pistool van Gardena die ook een gebonden straal kan leveren en een volume regelaar heeft voor het water.
 
Gisteren 400km lang vliegende mieren gekopt, dus de hele voorkant zat onder. Even snel met een sopje schoongemaakt en daarna afgespoten. Op jullie advies toen paar spray'tjes Quick Detailer erop gespoten en met de doek droog getrokken; scheelt enorm veel die paar pufjes QD. Droogt stuk gemakkelijker lijkt wel!
 
  • Leuk
Reactions: kawazxr en RoCo
Welkom op het forum! Mocht je nog geen HD aangeschaft hebben? Ik heb ook een Nilfisk en ben er best tevreden mee, afgezien van de slang, die met 6 meter echt te kort is. Ik gebruik hem een paar keer per week, dus ik vraag mij af hoe lang hij mee gaat? Misschien ook iets om rekening mee te houden?