• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Korting bij eerste bestelling?!

Dat is de gemene deler hier @StephanMT. Allemaal met niets begonnen en via acties, aanbiedingen, SSS en SDD en gewone bestellingen van kwaad naar erger.

Ja damn ik ziener jouw topic haha, daar zit een aardige investering achter, echt heel gaaf! Ik zie dat je ook een motor hebt, heb je daar toevallig foto’s van of een topic?
 
In jouw geval gewoon bestellen als er aanbiedingen zijn. Dan kom je ook wel aan de benodigde spullen.
 
@Tim krijg je als lid hier een kortingscode als je bijvoorbeeld voor €200,- producten aanschaft?
Op het moment dat je een aardige bestelling doet bij CC is er een reeële kans dat men er een presentje bij doet om je op weg te helpen. En als je geduld heb wacht je de acties af in december (die er waarschijnlijk wel weer gaan komen).
 
  • Leuk
Reactions: Tim en RoyR
Ik zie dat je ook een motor hebt, heb je daar toevallig foto’s van of een topic?

Geen topic, wel een foto. En na posten van foto constateer ik dat ik er weer te weinig op gereden heb dit jaar... misschien toch maar de deur uit doen

c60e95eb7ff9fbe9f9f3e375453a475b.jpg