• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kras(je) +/- 8 cm loopt over parkeersensor

Steven

Detailing rookie
23 apr 2009
79
0
Beste forumleden,

Morgen plan ik deel 2 in mijn detail... Vandaag gewassen en gekleid...
Eén van mijn aandachtspunten gaat uit naar een lichte kras van ongeveer 8 cm op de achterbumper.
Deze loopt over een parkeersensor. Aanpakken of voorzichtig afblijven?
Betreft Audi A6 (naar mijn gevoel harde lak).

Wil het volgende doen:
Finale (licht groene pad) (normaal doe ik dit op zwarte pad maar heb er maar 1 en deze wordt gebruikt voor stap 2)
Blackhole (zwarte pad)
waxen met collonite 845 op rode pad.

Graag jullie advies.

Groeten,
Steven

Mee eens maar ik denk dat je al snel naar een zwaardere combi moet en dat niet veel uithaald.
Maar beter trots dan spijt dus met Jitzze eens..

De lak op de parkeersensor wel mee opletten en voorzichtig doen lijkt mij maar heb je er geen foto van?
De eigenlijke sensor zit natuurlijk wel in een "huis" die in grondlak staat en dan overgespoten is in kleur.

Als je wat extra pads wil lenen , mag je deze altijd komen halen bij mij hoor Steven ( en terugbrengen :-d )

Heb ondertussen al een echte padwasher staan , die kan je ook gelijk lenen.....;)

De sensor polijsten is geen probleem, maar de trilling van de machine wel
Ik raad ten stelligste aan om het met de hand te doen :ja

Ik neem aan dat zo'n sensor te demonteren is? Gewoon ff los schroeven, polijsten en vervolgens weer monteren:-"

Beste vrienden,
Gisteren de auto 'gedaped' (nieuw werkwoord) en toch voorzichtig langs de rand van de sensor gebleven. Is prima gelukt.
De kras was nog licht merkbaar maar deze is wel verdwenen met de Blackhole van PB...
Bedankt voor jullie reacties!!!!!