• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kringen lak rond parkeersensor

Polo444

Detailing addict
5 apr 2015
144
65
Bij een kennis heeft achterbumper laten spuiten. Mooi weer geleverd voor de rest. Alleen je ziet nu bij de parkeersensoren lichte kringen erom heen van de verf of blankenlak zie de foto. Kan je dit nog glad krijgen (wetsanden) of met wat anders? Of kan er niks meer mee gedaan worden
2c2711f30bbd1138549271000196ad72.jpg
 
Ik kan op het eerste gezicht ook niets vreemds vinden aan/op/rond de sensor?

En als het niet bevalt, terug gaan. Laten die gasten het maar oplossen.
 
Op die foto zie ik niets vreemds, maar dat ligt meer aan de fotokwaliteit (wazig en te hoge iso voor die sensor).
Je weet iig waar je, jouw bumper dan niet moet laten spuiten. ;)
 
Nou, ik bekijk de foto op de telefoon en zie het wel

Maar is het daar dan een dikkere laag blanke lak? Je kunt toch een beroep doen op de spuiter.

Als je mij zou zeggen dat het zo hoort te zijn dan geloof ik het ook.

Kun je niet de bumper van op zij fotograferen met wat lichtinval. Dan staan er meerdere sensoren op.
 
Ik bekijk de foto nu op de PC en zie nu wat ik op de telefoon zag ook, maar die rand vond ik zó overduidelijk aanwezig dat ik dacht dat het bewust was. :p

Je bedoeld de verhoging/rand die rechts van de sensor begint, parallel onderdoor loopt naar links en dan ineens een slinger naar links maakt? Lijkt wel een druiper, haha! :D
 
Voor mijn beeldvorming: hebben we het hierover? Ik dacht nl dat dit gewoon in de bumper zat en zo hoorde, anders is het idd klote werk.
 

Bijlagen

  • 2c2711f30bbd1138549271000196ad72.jpg
    2c2711f30bbd1138549271000196ad72.jpg
    175,9 KB · Weergaven: 162
Teruggaan naar de spuiter om te laten fixen of jezelf daar laten informeren of het blanke lak is of iets daaronder. :)

Mocht het blanke lak zijn, dan zou je voorzichtig kunnen wetsanden en polijsten.



Greeetz
 
Teruggaan naar de spuiter om te laten fixen of jezelf daar laten informeren of het blanke lak is of iets daaronder. :)

Mocht het blanke lak zijn, dan zou je voorzichtig kunnen wetsanden en polijsten.



Greeetz

Ik heb ze gemaild met de foto's erbij

En rij er langs
 
Heb je misschien een duidelijkere foto voor ons of meerdere en van elke sensor? Via deze foto is het latig te beoordelen ook omdat de "rand" er best wel origineel en gelijkmatig uitziet.
 
Zonder goede en duidelijke foto's blijft het lastig te beoordelen, sorry.
Er zijn al meerdere antwoorden gegeven hoor (wetsanen, polijsten) en je zei toch dat je sowieso terugging?
 
  • Leuk
Reactions: tembaco en Blade