• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kras Reperatie??

Demian

Detailing trainee
2 okt 2011
36
37
Hallo Allemaal,

Vandaag ging ik met mijn broer zijn Supra uit de stalling halen, toen ik terug kwam zei mijn broer "Zo dikke kras op je auto".
Alle alarm bellen gingen gelijk af en dacht dat hij een grapje maakte,... nou mooi niet dus.

Tot mijn verbazing zag ik deze dikke kras in mijn zijpaneel,

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Als ik de kras nat maakt verdwijnt die niet, dus polijsten heeft geen zin.

Wat kan ik hier het beste mee doen?

oeps, als ze niet verdwijnt bij het natmaken en als je ze voelt, dan zit je door je lak...dan is spotrepair de enige oplossing vrees ik. :(

Misschien is er iemand op het forum die de techniek van "opvullen" en wetsanden" goed beheerst...maar dan zal je het wel altijd een beetje blijven zien

Ik zeg: spotrepair of overspuiten opvullen van zo'n kras wordt gewoon lastig.

Okee, enig idee wat het kost om zo,n kras te laten repareren met spotrepair? Paar weken geleden heb ik een haas aangereden waardoor er een kleine barst in de voorbumper zit en een nieuwe onderspoiler en modderkuip moeten kopen,.... Gaat lekker zo

Dat ligt er aan. Volgens mij meen ik mij te herinneren dat het grofweg 150 euro kan kosten. Waarom ga je niet even langs een schadeherstelbedrijf dan weet je de exacte prijs. Vaak hebben ze aantrekkelijke prijzen voor kleine schades.

Is je schade verholpen?

Opvullen is een optie maar idd deze blijven wel iets zichtbaar.

Als de schade op 1 paneel zit kan t vaak goedkoop.

denk aan een richtprijs van 90 a 100 euro

:ja