• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Kras verminderen , met de hand??

Chucky

Detailing trainee
18 mrt 2010
2
47
Hallo,

Op de zijkant van mijn zwarte Mitsubishi Pajero zit een kras van de tankdop tot de passagiers deur, er is iemand zo vriendelijk geweest hier een sleutel langs te halen:eek: :eek: .
Nu wil ik graag deze kras verminderen omdat hij op sommige plekken te diep is,aangezien ik niet in het bezit ben van een DAP wil ik dit handmatig doen. ook zitten er door de wasstraat swirls in de lak
Wie heeft er tips of een DAP te leen??:) :) :) :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die kras ga je er met een DAP niet uitkrijgen. Dat is echt een gevalletje herspuiten of opvullen en wetsanden, maar dat laatste daar zou ik niet zomaar zonder ervaring aan beginnen.

De siwrls zul je er met de hand mogelijk wel uitkrijgen, ligt een beetje aan de hardheid van de lak. Maar hierkom je alleen echt achter door te testen.
 
No way met de hand.
Opvullen, blob eliminator en dan naar iemand die kan wetsanden en roteren .... dan op hoop van zegen