• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Krasadvies voor nieuwe Porsche 911

Pat911

Detailing rookie
27 jul 2009
8
0
Ik heb sinds enkele dagen een nieuwe Porsche 911 Zwart Metallic. Heb deze meteen als volgt behandeld:
1. Wassen als het hoort met Washmit, 2 emmers en Meguiars NXT Shamp.
2. Poorboys Sealant
3. Dodo Purple Haze
MF doeken en de juiste pads gebruikt.
Ik merk nu dat ik op de gespoten kunstofbumper vooraan kleine krassen heb in de blanke lak, geen krassen op de rest van de auto.
Met pro polish van Poorboys krijg ik de krassen niet weg.
Wie kan me adviseren hoe deze kleine krassen, op foto niet vast te leggen, kan verwijderen?
Thanks.
 
Eerst foto's van je bolide plaatsen, anders krijg je geen adviezen hier!

(staat dat niet ergens in de forumregels? :D
Dan wordt het tijd dat dat er in komt te staan! Modjes???? 8d



zo...
 
Flauw natuurlijk...

Kun je de krassen voelen met je nagel? Dan wordt het moeilijk, want dan zijn ze al behoorlijk diep.

Je zou anders eens de SSR1 van Poorboys kunnen proberen, deze polish bevat een lichte korrel die zich langzaam afbreekt tijdens het polijsten.
Eventueel nadien nogmaals met prof polish er over, evt. Black Hole aanbrengen om nog aanwezige micrkrasjes te maskeren, en afwerken met sealant en wax.



meuh
 
Bij deze de foto, bedankt voor je advies. Neen de krassen zijn niet voelbaar, je ziet ze alleen als je langszij op de bumper kijkt, klein, bijna onzichtbaar, maar ze zijn er..
 
Ook hier geen foto te zien... :weetniet

Goed dat de krassen niet voelbaar zijn, moeten wel weg te krijgen zijn dan.
 
24-07-2009005.jpg

24-07-2009006.jpg
 
Leuke auto, leuke hut... :-"

Nee, erg gave Porsche!! :heart_eyes: Ook mooie poetskleur!
Uit de UK gehaald, met een links stuur?

Veel plezier er mee! (maar dat al wel lukken...)



meuh